گیلان

آغاز واکسیناسیون سالمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان رشت

فرماندار شهرستان رشت گفت: واکسیناسیون 800 نفر از سالمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی فتح اللهی در ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت اظهار داشت: در رعایت محدودیت‌ها و توصیه‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا نباید سهل انگاری شود، همه موظف به رعایت توصیه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه همه ما بایستی قدر امنیت و سلامت را داشته باشیم، اضافه کرد: کرونا یک تلنگر بسیار بزرگی به همه ما زد که قبل آن به خیلی از موارد ساده نگاه می کردیم.

فرماندار رشت در ادامه بیان کرد: با بحران کرونا اکنون متوجه شدیم راحت نفس کشیدن یعنی چه؟، دید و بازدید و کنار خانواده و والدین بودن چه نعمت عظیمی بود که داشتیم.‌

فتح اللهی با اشاره به شیوع سراسری بیماری کرونا در طی یکسال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته روزانه در هر یک از شهر ستان‌های استان ده‌ها نفر را از دست می دادیم و این آمار ترس بزرگی را در جامعه ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: بحران کرونا ویروس همه فعالیت‌ها را مختل کرد و مشکلات معیشتی و اقتصادی را برای کل جامعه و دنیا به وجود آورد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اتفاق بسیار بزرگ انتخابات را در خرداد ۱۴۰۰ در پیش داریم، گفت: نگاه دشمنان نظام جمهوری اسلامی به انتخابات سال آینده ایران است.

فتح اللهی، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی عنوان و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در همه انتخابات حضور گسترده داشته و دارند اما مخالفان، دشمنان و معاندان نظام از حضور حداکثری مردم نگران هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی برای دلسردی و ناامیدی مردم تلاش می کنند، خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم تا دشمنان در برنامه‌های خود موفق شوند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر تلاش‌های سراسری جهت مقابله با بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم، هدایت مقام معظم رهبری و فعالیت چشم گیر کادر درمان و دیگر مسئولان نظام خوشبختانه توانستیم بحران کرونا را در کشور کنترل کنیم.

فتح اللهی به تزریق واکسن کرونا اشاره و اظهار داشت: دوزهای واکسن به مقدار لازم وارد کشور شده است و بین همه استان‌ها توزیع می شود و از فردا شاهد آغاز واکسیناسیون 800 نفر از سالمندان تحت پوشش بهزیستی خواهیم بود.

وی با اشاره ظرفیت علمی دانشمندان ایرانی، تصریح کرد: در داخل کشور نیز سعی بر این است که تولیدات واکسن کرونا را افزایش دهند.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: در همه حال بایستی پروتکل‌های بهداشتی و هشدارهای وزارت بهداشت جدی گرفته شود زیرا هرگونه عادی انگاری وضعیت را بحرانی خواهد کرد.‌

فتح اللهی با اشاره به پیک سفر و تعطیلات عید نوروز، افزود: از سراسر ایران تقاضای برگه تردد در استان را داریم. مردم یک سال سفر نرفتند پس بایستی در سال جدید بسیار مراقب باشیم.

وی به بازار روزهای آخر سال پرداخت و تاکید کرد: ممنوعیت تردد ۹ شب تا 3 صبح پا برجاست، لذا خواهشمندیم مردم مدیریت داشته و خرید در بازار و خیابان را به آخرین ساعات ترافیکی موکول نکنند و از تجمع بپرهیزند.‌

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65938
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن