گیلان

استاندار گیلان در همایش روز بیمه:جلب اعتماد بیشتر مردم، ضریب نفوذ بیمه را افزایش می دهد

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید اعتماد مردم را در بخش خدمات بیمه‌ای افزایش داد، گفت: با جلب اعتماد بیشتر مردم، ضریب نفوذ بیمه افزایش می یابد از این رو مردم باید خدمات بیمه را مشاهده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ؛ اسدالله عباسی  به مناسبت فرا رسیدن روز بیمه در همایش سندیکای بیمه‌گران گیلان در تالار مرکزی رشت با گرامیداشت این روز و قدردانی از زحمات فعالان عرصه بیمه، با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در این استان در مقایسه با میانگین کشوری بالا است، افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه هدف گذاری برای ضریب نفوذ بیمه در کشور هفت درصد است.

وی با اشاره به اهمیت بیمه‌گذاری و ضرورت توجه به این مهم اظهار کرد: نقش صنعت بیمه در توسعه کشور در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و تولید بسیار بی‌بدیل است.
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید اعتماد مردم را در بخش خدمات بیمه‌ای افزایش داد، اضافه کرد: با جلب اعتماد بیشتر مردم، ضریب نفوذ بیمه افزایش می یابد از این رو مردم باید خدمات بیمه را مشاهده کنند.

 

عباسی با بیان اینکه بسیاری از بانک ها و بیمه‌ها؛ گردش مالی و سرمایه‌های خود را به مرکز منتقل می‌کنند که این مهم یکی از اشکالات کار و فعالیت آنان است، افزود: سرمایه‌های هر استان باید در همان منطقه استفاده شود و برای پروژه ‌ای نیمه تمام اختصاص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت به کاری گیری نیروهای بومی در صنعت بیمه هر استان اظهار کرد: بیمه‌ها در گیلان باید از توانمندی‌ها و ظرفیت های منابع انسانی این استان استفاده کنند.

استاندار همچنین در حاشیه این همایش با شماری از حاضرین و مراجعین تالار مرکزی گفت و گو داشت و به درخواست های آنان نیز پاسخ داد و دستورات لازم برای رسیدگی مطالبات مردمی را صادر  کرد.

*بیمه مرکزی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های استان گیلان آمادگی دارد

معاون نظارت بیمه مرکزی نیز در این همایش از آمادگی این مجموعه برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های استانی کشور خبر داد و گفت: در این ارتباط بخشی از درآمدهای بیمه‌گری به هر استان تخصیص خواهد یافت.

محمود حقوردیلو اظهار کرد: در گردهمایی مشترک با بیمه گران کشور مطرح شد که بخشی از درآمدهای بیمه‌گری به هر استان تخصیص یابد از این رو در صنعت بیمه برای تحقق این مهم آمادگی لازم وجود دارد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های نیازمند تامین مالی که شرکت‌های بیمه می‌توانند در آنها سهیم باشند، معرفی شود تا برای سرمایه‌گذاری در آن برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.رییس سندیکای بیمه‌گران گیلان نیز با بیان اینکه ۲۹ شرکت بیمه در استان از طریق ایجاد بیش از ۶۰ شعبه مشغول فعالیت هستند، گفت: مجموع شرکت‌های بیمه در گیلان بیش از پنج هزار و ۴۰ نفر نماینده فروش دارند.

حجت‌الله فلکیان اظهار کرد: سال گذشته ۵۵ هزار میلیارد ریال از سوی این شرکت های بیمه ای در گیلان حق بیمه پرداخت شده است.وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در گیلان از میانگین کشوری بالاتر است، اضافه کرد: بر اساس آمارهای غیررسمی میانگین ضریب نفوذ بیمه در استان ۲.۸۶ درصد است.

در پایان این مراسم جمعی از مدیران و فعالان نمونه صنعت بیمه استان گیلان با حضور استاندار و شماری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99918
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن