گیلان

تاکید فرماندار رشت بر حضور حداکثری مردم در انتخابات

فرماندار رشت بر مشارکت بالای مردم در انتخابات 1400، تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، زمینه‌ساز افزایش قدرت جمهوری اسلامی است.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی فتح‌اللهی در دیدار با جمعی از اقوام مختلف ساکن شهرستان رشت با اشاره به کینه دیرینه دشمنان اسلام و مستکبرین جهان با انقلاب و کشور جمهوری اسلامی، بیان کرد: ابرقدرت‌های بزرگ دنیا به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب و تفکرات اسلامی و انقلابی به سرتاسر کره خاکی و خاصه کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت جایگاه ایران در عرصه بین‌الملل، صدها شبکه ماهواره‌ای خارجی در حال تهیه و پخش برنامه‌های مختلف هستند تا مردم را نسبت به نظام و کشور خودشون بی اعتماد و به حضور باشکوه مردم در انتخابات سال 1400 خدشه وارد کنند.

فرماندار رشت با بیان ضرورت حفظ وحدت در جامعه اسلامی، تصریح کرد: در تمام نقاط کشور اقوام و مذاهب مختلف زیر پرچم جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای در حالی زندگی هستند و این وحدت موجب نقش‌آفرینی ایرانیان در سطح دنیا شده است.

فتح‌اللهی با بیان اینکه حضور فعالانه مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری زمینه‌ساز افزایش قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و امروز هم نیازمند حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه‌ها به ویژه انتخابات هستیم.

وی، استفاده از ظرفیت‌های انسانی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید نیروی انسانی پویا و فعال در بین اقوام و گروه‌های مختلف شناسایی و در مسیر پیشرفت جامعه به کار گرفته شوند.

فرماندار رشت با تاکید بر ضرورت داشتن روحیه جهادی و انقلابی افزود: همه باید در مسئولیت‌های مختلف خدمت به مردم را در اولویت قرار دهیم و با کار و تلاش انقلابی، امانت سنگین مسئولیت را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65742
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن