گیلان

نشست هیات رئیسه انجمن تسهیل گران سرمایه گذاری گیلان با رئیس مجمع نمایندگان گیلان

نشست صمیمی هیات رئیسه و برخی اعضای انجمن تسهیل گران سرمایه گذاری استان گیلان با حضور سید علی آقازاده – ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۰ آبان۱۴۰۲ در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، در ابتدا رضا پاک سرشت رییس انجمن ضمن خوش آمدگویی و معرفی شرکت کنندگان هدف از برگزاری این نشست را نیاز سنجی وضعیت موجود و پتانسیل های مغفول مانده و دارای ارزش در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی اعلام وگزارشی از عملکرد چندساله انجمن ارائه نمود.ایشان تاکید داشتند که سرمایه‌گذاری در استان فقط در سایه ایجاد فضای مناسب پذیرش سرمایه‌گذاران ممکن است و این امر مستلزم همراهی تمامی ارکان دولتی با بکارگیری از بخش خصوصی و تسهیل گری شایسته امر سرمایه‌گذاران رخ خواهد داد.
در ادامه این دیدار برخی از مهمترین طرح های ارایه شده از سوی پژوهشگران و نخبگان این انجمن همچون اخذ مجوزهای قانونی روند ثبت اولین ژئوپارک جهانی درفک و دیلمان در استان گیلان ، پیگیری اعطای تسهیلات ساخت عمود پرواز سم پاش، را اندازی شرکت هوانوردی آموزشی و تفریحی ، طراحی و راه اندازی بیمارستان بزرگ چند تخصصی در سطح استان،توسعه گردشگری سلامت ،حمایت وپشتیبانی استانی از صنعت فرشبافی از مهم ترین مباحث طرح شده در این نشست بوده است.

همچنین در پایان روی برخی مسائل مهم استانی از جمله توجه به بخش ورزش و کمبود سالن ها و فضاهای عمومی جهت برنامه ریزی و توجه عموم مردم به امور تربیت بدنی با صرف هزینه های کمتر و … مطرح شد.
ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان نیز ضمن شنیدن مطالب ارایه شده از سوی حاضرین در انتها اعلام داشتند عقب ماندگی ها وکم کاری ها در استان را میبایست پذیرفت و همه به سهم خود برای جبران این عقب ماندگی ها تلاش کنیم.
ایشان مطالبه گری اقشار مختلف مردم از مسئولین و همچنین مایوس نشدن آنها را تنها راه عبور از مشکلات پیش رو برشمردن واظهار امیدواری کردند در طی چند سال اخیر با تغییر رویکردها بویژه نگاه به داخل و تکیه به توانمندی های موجود گام های بزرگی برای اعتلای کشور برداشته شده است که آثار آن در درازمدت مشخص می شود.
آقازاده با اشاره به ظرفیت های خوبی که در تکمیل راه آهن سراسری به منطقه آزاد انزلی و آستارا ایجاد می شود از انجمن تسهیل گران خواست که برای افزایش سهم سرمایه گذاری در استان تلاش کنند و اظهار امیدواری کرد مجمع نمایندگان گیلان هرگونه حمایت و پشتیبانی را در این خصوص بعمل می آورد

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99296
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن