کارآفرینی

لیست تولید کنندگان معتبر سینی کابل و متعلقات در لاله‌زار تهران

 

این روزها از سیستم سینی کابل، نردبان کابل و متعلقات آن، برای پروژه‌های ساختمانی زیاد استفاده می‌شود؛ که این امر منجر به افزایش سازندگان سینی کابل نیز شده است.

لذا انتخاب سینی کابل برای تضمین یک سیستم سیم کشی صاف و منظم ضروری است. به همین منظور در این مقاله به معرفی سه تولیدکننده با سابقه در بازار ایران می‌پردازیم.

سینی‌های کابل تولیدی ۳ سازنده‌ی زیر، روشی سیستماتیک و ایمن را برای مدیریت کابل کشی برق در ساختمان‌ها، اعم از تاسیسات تولیدی، دفاتر یا مجتمع‌های مسکونی و تجاری ارائه می‌دهند.

تولیدکننده سینی کابل کرمان نیرو با گواهی کنترل کیفیت

شرکت کرمان نیرو، نام و آدرسی معتبر و متخصص در زمینه تولید و عرضه‌ی سینی کابل (سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد، نردبان کابل، ریل و بست چنگالی، زانو سینی کابل و …) و لوله فولادی برق با استانداردهای کیفیت بالا در بازار تهران است‌. بالغ بر ۱۳ سال تجربه، بهترین خطوط تولید را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

از جمله توانایی‌های این گروه تولیدی که باعث تمایز آن با سایر سازندگان می‌شود؛ طراحی و ساخت سینی‌های کابل ۳ متری با پیاده‌سازی طرح‌های پانچ مورد نظر مشتریان و لوله‌های فولادی سرد و گرم با ۲ نوع کیفیت درجه ۱ و درجه ۲ است.

چرا کرمان نیرو؟!

چون این گروه تولیدی دارای تیمی متشکل از کارکنان حرفه‌ای، متعهد و ماشین آلات مدرن بوده، که قادر است بهترین محصولات از سینی و نردبان کابل گرفته تا تبدیل سینی کابل، سی چنل و ساپورت سقفی را برای پروژه‌های بزرگ و کوچک، با کیفیت بالا و قیمتی مناسب ارائه کند.

همچنین وجود گزارش کیفی حقیقی، بدین معنی که بر اساس آن برای هر بار سینی آبکاری شده، QC Report یا گزارش کنترل کیفی حقیقی ارائه می‌شود.

این گزارش دقیقا گویای مقدار قلع، روی و شمش جذب شده در ورق خواهد بود و وزن بار نیز به وسیله باسکول صنعتی اعلام می‌شود. همچنین طبق پکینگ لیست، تمام اتصالات شمارش شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر یا مشاوره درباره هر نوع محصولی مانند: سینی کابل و متعلقات آن لطفا با مشاوران فروش کرمان نیرو تماس بگیرید.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران، لاله‌زار جنوبی، پاساژ بزرگ نور، طبقه منفی یک، گروه صنعتی کرمان نیرو

تلفن دفتر فروش:

۰۲۱۳۳۹۳۸۹۶۵

۰۲۱۳۳۹۳۹۰۱۴

تلفن همراه آقای حامد پوریوسفی:

۰۹۱۲۵۸۶۸۵۴۶

تلفن همراه آقای هومن پوریوسفی:

۰۹۱۲۳۸۰۱۶۹۷

سینی کابل ایرانیان، سازنده‌ی سینی کابل و متعلقات آن

شرکت سینی کابل ایرانیان به عنوان سازنده و تولید کننده محصولات گسترده‌ای در زمینه سینی‌های کابل از جمله: سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم، سینی کابل استیل و پی وی سی در بازار تهران فعالیت دارد.

این مجموعه متشکل از متخصصان و تکنولوژی روز دنیا است، که سینی‌های کابل آن با دقت و استانداردهای بالا تولید شده و امکان اتصالات پایدار و بدون نقص را فراهم می‌کنند.

عوامل مهمی که سبب شده تا سینی کابل ایرانیان انتخاب اول بسیاری از مشتریان باشد، عبارتند از:

  • استفاده از مواد با کیفیت بسیار بالا در تولید سینی کابل مانند: استيل ضد زنگ، گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم
  • اعمال استانداردهای بین‌المللی
  • تجربه و تخصص بیشتر از ده سال در زمینه تولید سینی کابل
  • تضمین کیفیت و دوام محصولات
  • گنجایش بالا برای رفع نیازهای سنگین مشتریان
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی
  • سفارش انواع محصول در انواع ضخامت، سایز و جنس

راه‌های ارتباطی با شرکت سینی کابل ایرانیان:

آدرس: لاله‌زار جنوبى، روبروى كوچه باربد، پاساژ بوشهرى، طبقه اول

شماره دفتر:

۰۲۱۳۶۰۵۷۳۴۲

۰۲۱۳۳۹۷۷۱۵۱

۰۲۱۳۶۰۵۷۳۲۷

شماره موبایل: ٢٢٣١٢٥٦-٠٩١٢

پارسیان، سازنده‌ی سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه

گروه صنعتی پارسیان تولید کننده سینی کابل، نردبان کابل گالوانیزه و متعلقات آن‌ها در لاله‌زار تهران است.

این شرکت تولیدی با سابقه‌ای بالغ بر ۱۵ سال در عرصه تولید سینی کابل، تجهیزات و متعلقات آن توانسته علاوه بر عضویت در اتحادیه صنعت برق ایران، تاییدیه شرکت‌های ملی نفت ایران، گاز و پتروشیمی را از آن خود کند.

این شرکت تولیدی دارای محصولات متنوعی است که با بهترین متریال و کیفیت ساخت، در بازار ارائه می‌شوند. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع سینی کابل برق و متعلقات آن در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف
  • نردبان کابل در سایزهای دلخواه
  • سی چنل سرد و گرم
  • لوله‌های فولادی برق گالوانیزه
  • لوله فلکسیبل برق
  • پریز کف خواب و جعبه تقسیم
  • ریل و بست چنگالی در مدل‌های متنوع و دارای کیفیت مناسب

همچنین این گروه تولیدی دارای اصول مثبت و مهمی نظیر: مشاوران حرفه ای، قیمت تضمینی، موجود بودن محصولات و کسب اعتبار است. بنابراین می‌توان شرکت پارسیان را جزو انتخاب‌های اول در لیست خرید سینی کابل قرار داد.

تماس با سینی کابل پارسیان از طریق راه‌های ارتباطی زیر:

آدرس شرکت: تهران. خیابان لاله‌زار جنوبی. پاساژ بزرگ نور. طبقه زیر همکف. پلاک ۲ سینی کابل پارسیان.

تلفن‌های تماس:

۰۲۱۳۳۹۶۰۰۱۷

آقای درزی: ۰۹۱۲۱۳۸۷۷۵۱

کسب تجربه‌ای ایده‌آل در خرید انواع سینی کابل و متعلقات آن با تولید کنندگان لاله‌زار

شرکت‌هایی مانند: کرمان نیرو، مجموعه ایرانیان و سینی کابل پارسیان، توانایی تولید نردبان کابل، انواع سینی کابل، سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد، سینی کابل استیل، PVC و متعلقات آن‌ها را با ابعاد و اشکال متنوع داشته و حاضر به انجام سفارش‌های ویژه شما نیز هستند.

همچنین این تولید کنندگان با تاکید بر ایمنی، مقرون به صرفه بودن، کارایی و نوآوری در تولید Cabletray، نقشی حیاتی در تضمین عملکرد مطلوب سیستم‌های الکتریکی برای پروژه‌های مختلف ایفا می‌کنند.

نهایتا با خرید از این سازندگان معتبر می‌توانید، به هدفتان که تجربه‌ی لذت‌بخش خرید سینی کابل با کیفیت و مقرون به‌صرفه است، برسید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=102409

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن