البرز

ساعت فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج افزایش یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: ساعت فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج از امروز (18 اسفند ماه) افزایش یافت.

به گزارش تفاهم آنلاین، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: این افزایش ساعت با توجه به افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا در استان البرز و حجم گسترده مراجعان در روزهای پایانی سال به مرکز تعویض پلاک قزلحصار در جهت تسهیل در خدمات‌دهی مراجعان، اجرا شده است.

وی بیان کرد: اکنون سیستم نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک قزلحصار فعال است و به هیچ وجه خارج از این شرایط تقاضایی پذیرفته نمی‌شود.

شرق افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ و ورود به آن نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای چند روز بعد اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز یادآورشد: برخی متقاضیان بدون توجه به نوبت درنظرگرفته شده زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه می‌کنند که سبب ازدحام جمعیت خواهد شد.

شرق تاکید کرد: همچنین متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

وی یادآورشد که این افزایش ساعت فعالیت تا پایان سال جاری از ساعت هفت صبح الی ۱۷ خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: روزانه به طور متوسط بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ مورد تعویض پلاک در مرکز قزلحصار انجام می‌شود.

شرق تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مرکز تعویض پلاک قزلحصار، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

وی اظهار کرد: استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65887
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن