البرز

فعالیت 83 هزار و 97 واحد صنفی در استان البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از فعالیت 83 هزار و 97 واحد صنفی دارای پروانه کسب در این استان خبر داد و گفت: میزان اشتغال البرز در حوزه تجارت 207 هزار و 838 نفر است.

به گزارش تفاهم آنلاین، رامین ربیعی با بیان اینکه تعداد پروانه‌های کسب صادر شده فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 37 درصدی به 325 فقره رسیده است، اظهار کرد: همچنین تعداد اشتغال صنفی استان البرز نیز در همین بازه زمانی با 196 درصد رشد به یک‌هزار و 183 نفر رسید.

وی با اشاره به وجود 901 کارت بازرگانی معتبر در استان البرز تصریح کرد: در فروردین امسال نسبت به فروردین سال گذشته، تعداد 21 کارت بازرگانی صادر یا تمدید شده است که در سال گذشته این عدد 13 مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: در فروردین امسال 15 نفر به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شدند که در مدت مشابه سال گذشته این عدد صفر بود؛ همچنین در همین مدت برای 12 نفر کارت قالیبافی صادر شد که این عدد در سال گذشته صفر نفر بوده است.

ربیعی ادامه داد: در فروردین سال گذشته برای 21 نفر تمدید کارت‌ قالیبافی صورت گرفت اما در فروردین امسال این عدد به 25 نفر رسید، همچنین صدور و تمدید جواز تاسیس یا پروانه تولید فرش دستباف نیز در فروردین سال گذشته صفر بود که در مدت مشابه سال جاری به 4 مورد رسیده است.

وی در  پایان سخنان خود اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، این سازمان از همان روزهای نخست سال جدید تمام تلاش خود را معطوف به تحقق این شعار نموده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70302
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن