بانک-بیمه-بورس

شرکت افرانت به هر سهم خود 700 ریال سود داد

مدیرعامل شرکت افرانت در مجمع عمومی عادی سالانه 99 اعلام کردسود خالص افرانت در سال 99 65میلیارد تومان بوده که 70 درصد رشد نسبت به سال 98 را نشان می‌دهد.

 

به گزارش تفاهم آنلاین، در مجمع عمومی شرکت افرانت که به صورت آنلاین برگزار گردید، سهامدارن عمده تصمیم گرفتند حدود 70 درصد سود این شرکت در سال 99 را میان سهامداران تقسیم کنند. بدین ترتیب افرانت به هر سهم خود 700 ریال سود داد. افرانت در سال گذشته 38 میلیارد تومان سود خالص داشته است.
مهندس فریبرز باذرجانی، مدیرعامل شرکت افرانت در مجمع عمومی سالانه این شرکت گزارشی از عملکرد و برنامه‌های افرانت در چشم انداز خود تا سال 1404ارائه کرد و گفت: افرانت در سال 99حدود 147 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که 4 درصد نسبت به سال 98 رشد نشان می‌دهد.
وی درباره تفکیک درآمدهای این شرکت گفت: درآمد افرانت از محل خدمات دیتاسنتر بیش از85 میلیارد تومان بوده است. همچنین61 میلیارد تومان از محل فروش پهنای باند، درآمد داشته‌ایم.
مهندس باذرجانی همچنین از تصمیم افرانت برای سرمایه‌گذاری2هزار میلیارد تومانی در طول 5 سال در حوزه های مختلف مانند خدمات دیتاسنتر،ابری و پهنای باند خبر داد و پیش‌بینی کرد این سرمایه‌گذاری،حدود 3 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی برای افرانت در طول 5 سال آینده را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل افرانت درباره حمایت و سرمایه‌گذاری بر روی شرکت های استارتاپ‌ نیز گفت: رویکرد ما درراستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است و با این نگاه ارایه خدمات ویژه و همکاری های مشترک با شرکت های استارتاپ و دانش بنیان فعال در بخش ICT کشور را در برنامه خود داریم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71134
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن