گیلان

احداث 2566 واحد مسکن ملی در گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان از احداث دو هزار و 566 واحد مسکن ملی برای متقاضیان در استان خبر داد و گفت: این اقدام با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان صورت می‌پذیرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد اکبرزاده اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی گیلان، بیش از 16 هزار و 418 متر مربع زمین در قالب 56 قطعه در 10 شهر رشت، کیاشهر، لنگرود، صومعه‌سرا، رودسر، بندرانزلی، شفت، ماسال، سیاهکل و مرجقل برای ساخت مسکن ملی به بنیاد مسکن استان تحویل داده است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 12 هزار متقاضی در سامانه طرح اقدام ملی مسکن، اضافه کرد: تاکنون 3 هزار و 573 نفر از این افراد واجد شرایط شناخته شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده این بنیاد برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: نقشه‌های معماری و مجوزهای اداری برای شروع ساخت این واحد‌ها تهیه و پیش پروانه‌های ساختمانی هم دریافت شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه عملیات آماده سازی اولیه طرح اقدام ملی مسکن بنیاد در شهرهای رشت و بندرانزلی آغاز شده است، افزود: با قرعه کشی میان متقاضیان لنگرودی و رودسری که 40 میلیون تومان وجه اولیه را پرداخت کرده بودند ، محل ساخت بلوک‌ها جانمایی شد.

وی بیان کرد: پیمانکاران و انبوه سازان واجد شرایط برای شروع عملیات اجرای طرح اقدام ملی مسکن، از طریق انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار فراخوان و انتخاب می‌شوند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64110
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن