گیلان

مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد مسکن گیلان برگزار شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور هادی درفشی - معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، محمد اکبرزاده - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان و سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این مراسم که در سالن جلسات شهدی حق‌شناس این اداره کل برگزار گردید، گفت: تمام تلاش و کوشش خود و همکاران در جهت رفع مشکلات بازنشستگان به کار خواهیم گرفت واز هر گونه مساعدتی دریغ نخواهیم کرد و در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

اکبرزاده  با بیان اینکه فعالیت جهادی و محرومیت زدایی افتخاری برای کارکنان بنیاد مسکن است گفت : همه کارکنانی که طی سی سال فعالیت خالصانه خود در مسیر قانون بوده اند و وجدان کاری داشته اند باید به فعالیت خود افتخار کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت فردی که از محیط اداری بازنشسته می‌شود به پایان نرسیده است و باید درعرصه ی خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف فرد بازنشسته نیز خود را مسئول بداند.

درادامه این مراسم، درفشی – معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استا‌ن‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور طی سخنانی با اشاره به اینکه فرد بازنشسته، عنصر مهم تجربه است، بیان کرد: تجربه بازنشستگان میراث ارزشمندی برای جامعه است و استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای تسریع در توسعه و پیشرفت جامعه است.

وی با اشاره به جایگاه و مقام بازنشستگان اظهار داشت : بازنشسته، فردی سرشار از تجربه و محصولی از کار و تلاش دلسوزانه است. بازنشستگان دارای کوله باری از تجربه، فکر و اندیشه هستند و باید از تجربیات آن‌ها نهایت استفاده شود.

گفتنی است که دراین مراسم با اعطای هدایا و لوح تقدیری از خدمات 5 نفر از کارکنان بازنشسته (آقایان سید حسین حسینی، محمد حاتمی، علی نعمتی، سعدی علیپور و ایرج فرخی) تجلیل شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62401
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن