تهران

 پیشرفت 40 درصدی فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد»

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پیشرفت بیش از 40 درصدی فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: 42 بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در سطح شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، حسین نظری با اعلام این مطلب، گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز در سطح شهر تهران 42 بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نظری در ادامه افزود: تعداد ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شامل ۲۲بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ۲۰ بوستان مادر و کودک در مناطق 1-2-3-4-5-6-8- 10-12- 13-16- 17-19- 20- 21 و 22 تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد، گفت: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری تهران محسوب می شود که در شهرداری های مناطق 2 و 5 واقع شده است. در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه معارضات ملکی وجود دارد که در حال مذاکره جهت رفع معارضین موجود در این پروژه هستیم.

نظری در ادامه افزود: فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» به مساحت 45هکتار است که انشالله تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از 40درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسد.

به گفته نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران فاز بعدی پروژه «رود دره فرحزاد» نیز در حال طراحی برای اجراست.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99639
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن