گیلان

پایداری شبکه‌های برق گیلان در مناطق متاثر از برف

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان از پایداری تمامی شبکه‌های برق استان گیلان، علی‌رغم بارش برف و وزش باد شدید خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد اسماعیل هنرمند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری برنامه‌های لازم جهت افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق گیلان از جمله 2 طرح بزرگ تاب‌آوری و تعویض شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار صورت پذیرفته تا در زمان وقوع بحران‌ها کمترین ناپایداری برق متوجه مشترکین شود.

وی با برشمردن دیگر اقدامات در جهت پایداری شبکه توزیع برق گفت: اصلاح و بهسازی پایه‌ها ( تیرهای برق)، تعدیل ولتاژ مناطق پرحادثه، تجهیز امورها و ادارات تابعه به همراه اکیپ‌های عملیاتی از جمله اقدامات دیگر این شرکت برای مقابله با بحران‌های احتمالی بوده است.

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به چندین مورد ناپایداری برق در گیلان بر اثر وزش باد شدید و شدت بارش برف و باران به ویژه در ارتفاعات، خاطرنشان کرد: در سطح استان به دلیل شرایط جوی نامساعد (وزش باد شدید و بارش برف و باران) برق برخی از مشترکین تحت تاثیر این شرایط ، ناپایدار گردید که بلافاصله با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشترکین برق دار شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ اکیپ عملیاتی به همراه تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی می‌باشند.

لازم به توضیح است؛ راحت‌ترین راه اعلام خاموشی‌ها و مشکلات برق مشترکین، استفاده از سامانه برق ایران می‌باشد و مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir یا کافه بازار، ضمن نصب این اپلیکیشن کاربردی از مزایای این سامانه بهره‌مند شوند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66294
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن