گیلان

نقش موثر بنیاد مسکن در توسعه همه جانبه روستاهای گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: بنیاد مسکن به عنوان متولی طرح‌های توسعه روستایی به خصوص با تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی نقش بسزایی در امر توسعه همه‌جانبه روستاها داشته است.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد اکبرزاده در دیداری که محمد رنجبر – فرماندار شهرستان املش به مناسبت 21 فررودین سالروز افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با وی داشت، اظهار کرد: این بنیاد توانسته گام‌های موثری را درجهت بهبود وضعیت کلان جامعه روستایی همراه با بسترسازی مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارد و در نهایت موجبات نگه داشت جمعیت و مهاجرت معکوس روستائیان را ایفا نماید.

وی بیان کرد: تاکنون خدمات ارزشمندی در روستاهای این شهرستان به ویژه در زمینه اجرای طرح های هادی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت روستایی صورت گرفته که برای افزایش این خدمات باید فرمانداری، دهیاری و سایر دستگاه‌های مرتبط تعامل ویژه‌ای با بنیاد مسکن داشته باشند.

اکبرزاده در پایان سخنان خود تاکید کرد: بنیاد مسکن جزو دستگاه‌های ولایت‌مدار است.

رنجبر – فرماندار شهرستان املش نیز در ادامه این دیدار ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیاد مسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست.

وی، فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی را جزء فعالیت‌های قابل تقدیر دانست و این فعالیت‌ها را باعث دلگرمی مردم شهرستان عنوان نمود.

فرماندار شهرستان املش با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد به خصوص در بخش خدمت به محرومین چه در شهرها و چه در روستاها غیر قابل انکار است، گفت: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر به پیشرفت روستاها کمک خواهیم نمود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68047
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن