البرز

گام پنجم طرح «سردار سلیمانی» در البرز کلید خورد

رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از آغاز گام پنجم بسیج ملی مقابله با همه‌گیری کووید 19 (طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در البرز خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، شهاب مستوفی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته، اجرای طرح سردار سلیمانی بسیار موفق بوده است، گفت: در گام پنجم واکسیناسیون کووید ۱۹ به مداخلات قبلی اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: بهترین و موثرترین راه برای تقویت مداخلات در گام پنجم بسیج ملی همانند آنچه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام و نتایج درخشانی بر جای گذاشت، اتحاد کامل و بهره‌مندی از مشارکت اجتماعی از طریق مشارکت نیروهای بسیجی، داوطلبین سایر سازمان‌ها و داوطلبین سلامت به صورت محله محور و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و مردمی برای برنامه عظیم واکسیناسیون عمومی است.

رئیس مرکز بهداشت استان البرز، هدف کلی این طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از طریق بیماریابی فعال، رهگیری حداکثری و واکسیناسیون عمومی مردم بر اساس سند ملی واکسیناسیون بر شمرد و از کلیه همکاران خواست ضمن برنامه‌ریزی منسجم و جلب مشارکت کلیه سازمان‌ها و نهاد‌های استانی، نظارت بر رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی را تشدید نموده و بدون چشم پوشی با متخلفین مطابق قانون برخورد نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68051
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن