البرز

افزایش مراکز توزیع داروهای کووید ۱۹ در البرز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از افزایش تعداد مراکز توزیع داروهای کووید ۱۹ در البرز خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، نفیسه خسروی اظهار داشت: تاکنون ۶۹ داروخانه در سطح استان البرز برای توزیع داروهای کووید ۱۹ مشخص شده بود، اما با توجه به بالا رفتن شمار مبتلایان به کووید ۱۹ به زودی طی فراخوانی شمار آن‌ها به ۱۰۰ داروخانه می‌رسد.

وی بیان کرد: شهروندان البرزی می‌توانند با در دست داشتن نسخه پزشک با مراجعه به یکی از داروخانه‌های منتخب توزیع داروهای کرونایی در استان نسبت به دریافت داروی درمان سرپایی اقدام نمایند.

خسروی افزود: با توجه به موج چهارم بیماری کرونا و لزوم دسترسی راحت و سریع مردم به داروهای درمان سرپایی کووید ۱۹ داروخانه‌هایی برای توزیع این داروها در استان مشخص شده است که تنها این داروخانه‌های منتخب اجازه توزیع داروهای این بیماری را با نسخه پزشک دارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تعداد داروخانه‌های منتخب به زودی طی فراخوانی که توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه اعلام می‌شود به یکصد داروخانه افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده خوشبختانه استان البرز از نظر تامین اقلام دارویی مورد نیاز برای درمان بیماران بستری و سرپایی استان و اقلام محافظت فردی نظیر محلول‌های ضدعفونی کننده، ماسک، شیلد و غیره هیچ کمبودی نداشته و کارشناسان این معاونت به صورت شبانه روزی توزیع این اقلام در داروخانه‌ها را پایش و در صورت مشاهده تخلف احتمالی برخورد لازم را انجام خواهند داد.

خسروی در ادامه از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به حفظ سلامت خود و عزیزانشان کمک کنند و یاریگر مدافعان سلامت باشند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68026
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن