گیلان

نقش محوری شرکت شهرک‌های صنعتی در تحقق شعار جهش تولید

فرماندار رشت گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی نقش محوری تعیین‌کننده‌ای در تحقق شعار جهش تولید و رفع معضل بیکاری دارد.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی فتح اللهی در دیدار با فریبرز سعیدی‌کیا – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ضمن تبریک انتصاب فریبرز سعیدی‌کیا به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت، اظهار داشت: اگر از فرصت‌های موجود به ویژه در حوزه صنعت و تولید به درستی استفاده شود با اشتغال‌زایی برای جوانان، بسیاری از دغدغه‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز امیدواری در خصوص پویایی شرکت شهرک‌های صنعتی و انجام کارهای ماندگار با حضور مدیرعامل جدید، بیان کرد: فرمانداری رشت از همه ظرفیت خود در  راستای کمک به رونق شهرک‌های صنعتی استفاده می‌کند.

سعیدی‌کیا – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در این دیدار، با بیان اینکه توسعه شهرک های صنعتی از اهداف این شرکت محسوب می‌شود، افزود: در راستای کمک به رونق صنعت، راه‌اندازی این شهرک‌ها در سطح بخش‌های شهرستان رشت در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه شهرستان رشت هم به لحاظ اشتغال و هم به عنوان اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: شرکت شهرک‌ های صنعتی از ظرفیت‌های خود در راستای اشتغال‌زایی و حمایت از صنایع کوچک استفاده می‌کند.

سعیدی‌کیا، توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را از دیگر اهداف مهم این شرکت برشمرد و افزود: راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی سپیدرود از جمله اولویت‌های شرکت در این خصوص تلقی می‌شود که خوشبختانه در رایزنی با مقامات کشوری، علاوه بر اعتبارات قبلی، یک میلیارد تومان جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه اختصاص یافت.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=59302
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن