گیلان

سعیدی‌کیا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان شد

علیرضا رزم حسینی-وزیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) طی حکمی فریبرز سعیدی‌کیا را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان منصوب کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، وزیر صمت به پیشنهاد اصغر مصاحب-سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سعیدی‌کیا را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان منصوب کرده است.

جلب رضایت سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، برنامه‌ریزی و کمک به انجام مستمر آموزش‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی، ساماندهی تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کوچک از تولیدکنندگان داخلی و برنامه‌ریزی و حمایت از صادرات محصولات تولیدی واحدها، ایجاد ساختار مناسب برای رفع مشکلات فنی و ارتقاء کیفی محصولات واحدها با استفاده از اشخاص خبره و توانمند، از جمله وظایفی‌ است که به مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان تاکید شده است.

لازم به ذکر است که سعیدی‌کیا متولد سال ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است و از مدیران جوان استان گیلان به شمار می‌آید که سابقه معاونت فرمانداری رشت و بخشداری مرکزی این شهرستان را در کارنامه دارد.

عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه آزاد انزلی، کارگروه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان، کارگروه اقتصاد مقاومتی استانداری گیلان، کارگروه رفع موانع تولید استانداری گیلان و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت بازرگانی خصوصی از دیگر سوابق سعیدی‌کیا است.

گفتنی است؛ پیش از این احمدعلی شهیدی این سمت را بر عهده داشت.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57666
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن