گیلان

نشست دبیرخانه «هر کارمند، یک حامی» استان گیلان برگزار شد

اولین نشست دبیرخانه «هر کارمند، یک حامی»، با حضور نمایندگان تعدادی از ادارات و سازمان های استان گیلان در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در این نشست، ضمن تقدیر از همراهی برخی از ادارات و نهادها در جذب حامیان طی سال های گذشته، گفت: این طرح در راستای افزایش سطح خدمات دریافتی ایتام و فرزندان محسنین برگزار می گردد که کارمندان می توانند با اهدای ماهیانه حداقل ده هزار تومان به حساب این کودکان در این کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

عباس اهرابی، بهبود وضعیت زندگی جامعه هدف را یکی از اصلی ترین رسالت های کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: تحقق این هدف نیاز به برنامه ریزی و مشارکت تمامی مردم خیّر و نیکوکار دارد.

وی، با اشاره به اینکه ۸۲۱۴  نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: ۴۸ درصد از این آمار  پسر و ۵۲ درصد دختر می باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، اضافه کرد: طی ۶ ماهه سال جاری، ایتام و فرزندان محسنین از مساعدت های حامیان و خیّرین طی سرفصل های مختلف معیشت، تحصیل، درمان، جهیزیه، به میزان ۲۵ میلیارد تومان بهره مند شده اند.

اهرابی، با بیان اینکه کارمندان و خیّران می توانند از طریق سامانه اکرام ekram.emdad.ir حمایت از یک و یا چند فرزند را عهده دار باشند، افزود: تمامی کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب این کودکان واریز می شود و حامیان با گزارش های ارسالی توسط کارشناسان اکرام در سراسر استان و همچنین دریافت دلنوشته های آسمانی این فرزندان، از وضعیت معیشتی و تحصیلی آنان مطلع می شوند.

وی در پایان سخنان خود گفت: قریب به ۷۰ هزار کارمند رسمی و غیر رسمی در ادارات استان مشغول به کار هستند که انتظار می رود با شرکت این عزیزان در این طرح خداپسندانه، بتوانیم اکثر نیازهای ایتام و فرزندان محسنین را برطرف کنیم.

کیمیا تنهایی-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان نیز در این نشست، ضمن تجلیل از خدمات ارزنده کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی از جامعه، گفت: کمیته امداد در همه مقاطع، به خوبی و جهادگرانه در جهت رفع نیازهای نیازمندان تلاش می کند.

وی با تأکید بر مشارکت ادارات برای اجرای بهتر این طرح، تصریح کرد: به منظور تسریع و تسهیل در روند شناسایی و جذب حامیان، ضمن اطلاع رسانی مناسب به کارمندان، در ادارات فردی به عنوان رابط مشخص گردد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47299
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن