گیلان

نشت‌یابی بالغ بر 4 هزار کیلومتر از خطوط گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت‌یابی بالغ بر 4 هزار کیلومتر از خطوط گاز استان در دی ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد رشد داشته است و در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر عملیات نشت‌یابی خطوط گاز در دی‌ماه سال جاری در 11 شهر پره‌سر، چوبر، کیاشهر، حویق، خمام، رستم آباد، رودسر، شفت، فومن، ماکلوان، گوراب زرمیخ و لنگرود به انجام رسیده است.

وی همچنین از نشت‌یابی بیش از 75 هزار انشعاب و 213 ایستگاه تقلیل فشار گاز در گیلان خبر داد و گفت: هدف شرکت گاز از اجرای گسترده بازرسی و نشت یابی، افزایش ایمنی خطوط و حفظ پایداری جریان گاز مشترکین است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با تاکید بر تأمین پایدار گاز مشترکین اظهار داشت: شرکت گاز برای افزایش ضریب ایمنی خطوط، ضمن استفاده از پیمانکاران با‌ سابقه و مجرب در امر نشت یابی، از تجهیزات مدرن برای بازرسی تاسیسات گاز استفاده می‌کند.

اکبر در پایان سخنان خود گفت: شرکت گاز مسئول حفظ پایداری و تامین ایمنی تاسیسات گاز تا درب منازل مردم می‌باشد و مشترکین باید با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد و بررسی مستمر تجهیزات مرتبط با گاز، ایمنی منازل خود را تضمین کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=61929
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن