گیلان

لزوم افزایش اطلاع‌رسانی در خصوص نرم‌افزار خدمات الكترونيك شركت گاز گيلان

مدير عامل شركت گاز استان گيلان بر لزوم اطلاع‌رسانی بيشتر در خصوص نرم‌افزار موبايلی خدمات الكترونيك شركت گاز استان گيلان و كانال‌های ارتباطی شرکت تاکید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر در جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان که با حضور اعضای کمیته در سالن کنفرانس مدیریت عامل برگزار شد، گفت: استفاده هرچه بیشتر مردم و مشترکین بیشتر از خدمات غیرحضوری سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خواهد شد.

وی همچنین در این جلسه به اهمیت دقت در فرآیند قرائت كنتور بر افزایش کیفی و کمی خدمات الكترونيكی قابل ارائه به مشتركين و متقاضيان تاکید کرد.

گفتنی است که در ادامه این جلسه، گزارش خروجی شكايات شش ماهه اول و مهرماه سال 99 به سمع و نظر اعضاء رسانده شد و مقرر گردید، روند بررسی و مدت زمان پاسخگويي به شكايات به 48 ساعت کاهش یابد.

بررسی عدم ارسال پيامك‌های صورتحساب آنلاين برای برخي از مشتركين، اطلاع رسانی در خصوص كانال‌های ارتباطي بويژه در شهرستان‌ها، تهيه حكم جديد برای اعضای كميته و مسئول رسيدگي به شكايات و ارسال و پاسخگويي به شكايات مشتركين از طريق نرم افزار رسيدگي به شكايات از دیگر مصوبات جلسه شرکت گاز استان گیلان بود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54723
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن