گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: خبرنگاران تصویرگران روایت جامعه در مسیر تحول هستند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با انتشار پیامی، ضمن گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار و پاسداشت تلاش مروجان آگاهی که با سلاح نافذ اندیشه و قلم در متن اجتماع گام می نهند از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.  

به گزارش تفاهم آنلاین، در پیام دکتر علی حسین نژاد اشکلک آمده است: خبرنگار از آن جهت که در راه حق و حقیقت و روشنگری حرکت می نماید،‌ شایسته تکریم و تحسین بوده و تجلی بخش امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی است.

خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر روایت جامعه در مسیر تحول و مستندساز زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق رویدادها زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر کشوری، مرهون تلاش های عاشقانه آنهاست.

از این رو هفدهم مرداد ماه، روز حقگویی و حق جویی و پاسداشت مقام قلم را به خانواده بزرگ رسانه های گروهی و مطبوعات بویژه روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و خبرنگاران سختکوش تبریک عرض نموده و برای همه مجاهدان این عرصه اجتماعی دراجرای رسالت خطیری که برعهده دارند، سرافرازی و تداوم توفیق را آرزومندم.

بی تردید در عصر ارتباطات و دنیای اطلاعات امروز، اصلی ترین ابزار هدایت و تبیین اخبار و رویدادها، فعالان رسانه ها و مطبوعاتی هستند که رسالت خود را نه صرفاً بعنوان یک حرفه بلکه فن و هنری ارزنده ، آمیخته با عشق و ایثار جهت تنویر افکار و آگاهی عمومی به انجام می رسانند و روز خبرنگار، تنها بهانه ای جهت ارج نهادن به زحمات این سبز پویان مسیر روشنگری و تلالوء جوامع بشری و قدردانی ازآنان است.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و تبریک عید سعید غدیر و تقارن زیبای این دو مهم، سلامتی و تداوم توفیق برای تمامی عزیزان گرانمایه در این عرصه پویا، از یزدان پاک مسئلت دارم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=38076
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن