گیلان

محمدی: تعامل خوبی در حوزه سلامت گیلان وجود دارد

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت: برای ارائه خدمت به مردم تعامل بسیار خوبی بین بیمه سلامت و دانشگاه علوم پرشکی ومجموعه همکاران در حوزه سلامت وجود دارد.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر جمشید محمدی در همایش بیمه سلامت که به صورت ویدیو کنفرانسی در مجتمع فرهنگی اداره کل بیمه سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در طرح استحقاق سنجی و نسخه نویسی الکترونیکی تعامل بسیار خوبی در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان های دولتی و خصوصی پزشکان ،وموسسات وجود دارد واین امر موجب شده است که ارایه خدمات به مردم از روند مطلوب برخودار شود.

وی، انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و افزود: انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی در سالهای پیش یک مزیت بود ولی امروز انجام این کارها بصورت الکترونیکی یک ضرورت محسوب می شود که پیوند ناگسستنی با زندگی اقشار مختلف جوامع شهری و روستایی دارد.

بر اساس این گزارش، در بخش پایانی این همایش از تنی چند از روسای بیمارستان های دولتی وخصوصی منتخب ،پزشکان نمونه، دفاتر پیشخوان برتر و بیمه شده نمونه به مناسبت هفته بیمه سلامت با اهدای هدایا ولوح تقدیر قدردانی شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52729
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن