گزارش

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحۀ اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد.
دکتر بیژن عباسی‌آرند، در این پست، یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی را از مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.
رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.
به گفتۀ عباسی‌آرند، تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا