اقتصادی

حمایت ایرانسل از کسب‌وکارهای دیجیتال

ایرانسل با هدف حمایت از اشتغال‌زایی با «اَبَر اپلیکیشن ایرانسل‌من» از کسب‌وکارهای دیجیتال حمایت می‌کند.

به گزارش تفاهم آنلاین، ایرانسل با ایجاد بخش «سرویس‌های ویژه» در اپلیکیشن ایرانسل من، امکان معرفی کسب‌وکارهای دیجیتال رابه جامعه کاربران میلیونی اپلیکیشن ایرانسل من را فراهم کرده است.

کاربران اپلیکیشن ایرانسل‌ من با مراجعه به بخش سرویس‌های ویژه در این اپلیکیشن، می‌توانند علاوه بر خدمات پایه موجود، به خدمات متنوع دیگری از جمله تاکسی آنلاین، سفارش غذا، سوپرمارکت آنلاین، خرید آنلاین بیمه، تلویزیون اینترنتی و… دسترسی داشته باشند.‌ در بخش سرویس‌های ویژه اپلیکیشن ایرانسل‌ من، این امکان وجود دارد تا کاربران با هر خرید موفق در این خدمات، از ایرانسل هدیه‌ای مانند بسته اینترنت دریافت کنند. در حال حاضر این امکان برای دو خدمت سفارش غذا و سوپر مارکت فعال بوده و در خدمات دیگر نیز به سرعت در حال پیاده‌سازی است.

کسب‌وکارهای دیجیتال که تمایل دارند با حضور در این بخش، خدمات خود را در معرض دید مشترکان ایرانسل قرار دهند، می‌توانند درخواست خود را از طریق صفحه ارسال درخواست همکاری در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/16263/p ثبت کنند.

کسب‌وکارهای دیجیتال متقاضی، از جمله کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده خدمات و برنامه‌های کاربردی حوزه بازی و سرگرمی، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، آموزش، فروش آنلاین و… می‌توانند اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به خدمات/محصول دیجیتال خود را وارد و درخواست خود را ثبت کنند. کارشناسان ایرانسل، از طریق ایمیل ثبت شده در پرتال، با نمایندگان کسب‌وکار متقاضی تماس می‌گیرند تا مراحل بعدی طی شده و بر اساس توافق میان ایرانسل و شرکت متقاضی، محصول یا خدمت این شرکت، در ایرانسل‌من معرفی شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده 5G در ایران، با طراحی و ارائه اپلیکیشن ایرانسل‌من، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داده است تا نه‌تنها به صورت کاملاً شفاف، میزان مصرف حساب خود را مشاهده و مدیریت کنند، بلکه به بسیاری از امکانات دیگر نیز دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارش فروشگاه اپلیکیشن‌های موبایلی «کافه بازار»، ایرانسل‌من با بیش از ۱۲ میلیون نصب، در رتبه دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار گرفته است. این اپلیکیشن، به‌‎عنوان نخستین اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکان یک اپراتور تلفن همراه در ایران، دارای امکانات متعددی است که موجب شده این اپلیکیشن در جایگاه فوق قرار گیرد. اکنون نیز ایرانسل برای اولین بار در ایران، با ارائه امکان حضور و معرفی کسب‌وکارهای ایرانی در این اپلیکیشن محبوب، از رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال حمایت می‌کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69145
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن