گزارش

میزان تولید پارس خودرو از مرز 100 هزار دستگاه عبور کرد

بررسی آمارهای تولید شرکت پارس خودرو از ابتدای سال تا نهم اسفندماه سال جاری نشان می دهد، بیش از 100 هزار دستگاه انواع خودرو سواری سدان و هاچ بک در این شرکت به تولید رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، شرکت پارس خودرو در راستای نقش آفرینی خود در صنعت خودرو کشور به عنوان قدیمی ترین خودروساز خاورمیانه، با تلاش های بسیار توانسته بیش از یک صد هزار دستگاه انواع خودروهای سدان ساینا، و هاچ بک کوییک را در تیپ های مختلف دنده ای و اتوماتیک به تولید برساند.
این روند تولید با وجود تحریم های سخت صنعت خودرو و با تلاش تمامی کارکنان این شرکت محقق شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد یافت. گفتنی است کوییک R دنده ای و اتوماتیک، کوییک S، کوییک دنده ای و اتوماتیک، ساینا معمولی، ساینا S و ساینا SR از جمله محصولاتی هستند که تا این تاریخ  از خطوط پارس خودرو بیرون آمده اند.
گفتنی است با تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و همت و تلاش مضاعف کارکنان پارس خودرو، خودروهای ناقص این شرکت در این چند هفته به نصف کاهش پیدا کرد و در‌حال حاضر خودروی کوییک اتوماتیک به صورت عبور‌مستقیم در‌ حال تولید است.
با برنامه ریزی صورت گرفته در ‌روزهای آینده عملیات تکمیل کاری خودروهای ناقص با جدیت و برنامه مدون دنبال خواهد شد و شاهد افزایش تحویل به مشتریان محترم خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82582
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن