گزارش

قدردانی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور از مدیر روابط عمومی و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران

محمد حسن انصاری مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات وزارت کشور از ایمان قربانی مدیر روابط عمومی و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات 1400 تهران و از کارشناسان این روابط عمومی به منظور ساماندهی امر اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ، اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری ، قدردانی کرد.

ستاد انتخابات
قدردانی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور از رئیس تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران ، متن پیام تقدیر ایشان به این شرح است : گاهشمار انقلاب اسلامی در آستانه ورود به قرن پانزدهم هجری ، برگ زرین دیگری را در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت و حضور همدلانه و پرشور مردم در صحنه انتخابات 28 خرداد ، نمودی از درخشش جمهوریت به عنوان پایه نظام جمهوری ایران را متجلی کرد.
در این میان نقش جنابعالی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران در هماهنگی رسانه ای انتخابات 1400 از جمله در عرصه تلاش برای جلب مشارکت عمومی ، اطلاع رسانی روند اجرایی انتخابات در شهر تهران ، تعامل با رسانه ها ، زمینه سازی فعالیت حرفه ای اصحاب رسانه و تعامل با این بخش و همچنین حرکت در راستای افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه بخصوص با توجه به حجم بسیار زیاد فعالیت ها در کلان شهر تهران ، شایسته تقدیر است .
براین اساس از مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترم و سخت کوش اداره روابط عمومی فرمانداری تهران سپاسگزاری می نمایم. سلامت و سعات آن برادر گرامی و همکاران محترم را از خداوند متعال آرزومندم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73370
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن