کارآفرینی

۹ آبان‌ماه؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت کشور

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مجموعه وزارت کشور در ۹ آبان ماه سال جاری، اظهار کرد: یکی از مواد آزمون استخدامی، آشنایی داوطلبان با اهداف و ماموریت‌های وزارت کشور است که منابع آن در پرتال رسمی وزارت کشور به آدرس WWW.MOI.IR ( بخش اهداف و وظایف در ستون اطلاعات پرتال ) در دسترس داوطلبان قرار دارد.

به گزارش تفاهم آنلاین، اکبر روشن‌ضمیر افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی وزارت کشور، به شرح وظایف و ماموریت‌ها و اهداف وزارت کشور دسترسی پیدا کنند و برای شرکت در آزمون، آن‌ها را مطالعه نمایند. بدیهی است منابع مذکور در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور نیز قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه آگاهی، انگیزه و علاقه‌مندی داوطلبین استخدام در مجموعه وزارت کشور، یکی از معیارهای مهم برای انتخاب استخدامی محسوب می‌شود، گفت: انتظار می‌رود دواطلبان ضمن مطالعه دقیق منابع مذکور، تسلط کافی به وظایف و ماموریت‌ها و اهداف وزارت کشور داشته باشند که بتوانند علاوه بر پاسخگویی صحیح به سوالات مطروحه، امکان موفقیت در مراحل مصاحبه را نیز داشته باشند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی با تاکید بر اهمیت آگاهی داوطلبان و علاقه‌مندی آن‌ها به اشتغال و استخدام در وزارت کشور، خاطرنشان کرد: آشنایی با وظایف سازمانی که در آن استخدام خواهند شد از ارکان اولیه یک سرمایه انسانی دانشی و بهره‌ور است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=50038
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن