گیلان

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان: شهروندان به سامانه خودارزیابی کرونا مراجعه کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: شهروندان برای رفع نگرانی‌ها در خصوص ابتلا به بیماری آنفلوانزا و یا کرونا به سامانه تلفنی ۴۰۳۰ و سامانه خودارزیابی کرونا مراجعه کنند.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به اینکه سرماخوردگی و آنفلولانزا با فرا رسیدن فصول سرد سال همواره شایع بوده اما با شیوع بیماری کرونا، این حساسیت در بین مردم بیشتر شده است، اظهار کرد: بهترین راه برای رفع نگرانی‌های مردم تماس با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ و ثبت علائم در سامانه خودارزیابی کرونا به نشانی salamat.gov.ir می‌باشد.

وی بیان کرد: در این خصوص افراد از سوی کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راهنمایی‌های لازم را دریافت خواهند کرد. در صورت بروز علائم شدید بیماری، به مراکز ۱۶ ساعته یا بیمارستان ارجاع داده می شوند.

دکتر حیدرزاده یادآور شد: اگر چنانچه نیازی برای مراجعه بیمار به مراکز درمانی نباشد، به منظور رفع نگرانی ها راهنمایی های لازم، در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان سخنان خود از مردم خواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54712
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن