سیاسی

سردار حسن‌زاده: رزمایش کمک‌های‌ مومنانه تا ریشه‌کنی کامل کرونا ادامه دارد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در راستای مبارزه با کرونا در یک سال اخیر بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در تهران توزیع شده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌ زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در آیین آغاز مرحله جدید رزمایش کمک‌ های مومنانه و نمایش دستاورد‌های یک ساله کمک‌ های مومنانه سپاه تهران با بیان اینکه امروز آغاز پنجمین مرحله کمک‌ های مومنانه را شاهد هستیم، گفت: دستاورد‌ها و عملکرد بسیج، سپاه و مجموعه بهداشت و درمان تهران بزرگ بسیار ارزشمند می باشد. وی با بیان اینکه در این یکسال، اتفاقات بزرگی رقم خورد و نظام انقلابی ما مولفه ارزشمندی به‌ نام حضور مردم را به رخ دنیا کشید، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ضد عفونی معابر تهران به‌ عنوان بزرگ‌ ترین شهر کشور، توسط بسیجیان انجام شد و بسیجیان تهران در این یکسال خوش درخشیدند.

حسن‌زاده با اشاره به تولید مناسب مواد ضدعفونی و سایر اقلام بهداشتی، گفت: سطح تولید اقلام بهداشتی در مدتی کوتاه به نقطه سر به سر رسید و همه نیاز‌ها را تولید کرد و افتخار صادرات این اقلام را نصیب کشور کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: در یکسال اخیر بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در تهران توزیع شد. همچنین ۵ میلیارد تومان کارت هدیه توسط بسیج، سپاه و سایر نهاد‌ها به نیازمندان توزیع شد.

حسن‌زاده افزود: بالغ بر پنجاه میلیون ماسک به صورت رایگان در تهران توزیع شده است.

وی همچنین از تهیه و توزیع بالغ بر دو هزار جهیزیه توسط مردم، پایگاه‌ های بسیج و هیئات مذهبی تهران خبر داد.

حسن‌ زاده طرح بزرگ شهید سلیمانی را از عملکرد‌های برجسته نظام انقلابی و مردم در مقابله با کرونا دانست و گفت: به برکت این شهید عزیز و با کمک سپاه، بسیج و بهداشت و درمان این طرح دستاورد‌های برجسته‌ای را به‌ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: به‌یاد بیاوریم در اوایل دی و آبان، برآورد‌ها حاکی از این بود که آمار تلفات روزانه به ۱۲۰۰ نفر خواهد رسید، اما با همت بلند مردم و حرکتی عظیم و سازمان یافته در قالب طرح شهید سلیمانی این عدد کاهش یافت و اکنون شاهد تلفات دو رقمی هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه دست تک تک بسیجیان تهران که در این یکسال، مخلصانه و فداکارانه در مقابله با کرونا حضور داشتند، گفت: فرماندهی میدانی این عملیات بزرگ برعهده سردار سلامی بود که باید از ایشان قدردانی کنیم.

حسن‌ زاده تصریح کرد: مجاهدت‌ های مربوط به کمک مومنانه تا ریشه کنی کرونا ادامه خواهد داشت و طرح شهید سلیمانی وارد مرحله دوم خود خواهد شد.

وی از سردار محمد یزدی، فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران قدرانی کرد و تصریح کرد: بسیاری از فداکاری‌ های یکسال گذشته مرهون مدیریت، تواضع، اخلاص و اخلاق مومنانه این فرمانده ارزشمند است.

منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66033
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن