گیلان

دعوت نمایندگان گیلان به ارایه گزارش عملکرد!!!!!!!

یادداشتی از نقی هدایتیتفاهم آنلاین_ دوم اسفند ماه 1398 یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد. از صندوق های آراء در حوزه های انتخابیه استان گیلان 13 نماینده برای 4 سال راهی بهارستان شدند که البته مرحوم دکتر رمضانی قبل از افتتاح مجلس به رحمت ایزدی پیوست و آستانه اشرفیه فعلا تا انتخابات میان دوره ای، نماینده‌ای در مجلس ندارد.

دقیقا یکسال از زمان یازدهمین دوره انتخابات مجلس گذشته است و مجلس شورای اسلامی در 7 خرداد سال 99 کارش را آغاز کرده است و مناسب است در یک سالگی انتخابات مجلس یازدهم ، نمایندگان محترم گیلان، عملکرد خود را بر اساس رتبه بندی هایی که خود مصلحت می دانند طی این مدت به افکار عمومی عرضه کنند.

معتقدم قبل از ارائه گزارش نمایندگان محترم به رسانه ها از طریق روابط عمومی، دفتر نماینده و یا مصاحبه مستقیم آنان با رسانه ها ، قضاوت در خصوص عملکرد نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی در این مدت، منصفانه نیست؛ چرا که ما به طور قطعی نمی دانیم چه عملکردی در سطح کلان، استانی و حوزه انتخابیه خود داشته اند؛ بنابر این، با ارایه گزارش عملکرد نمایندگان مجلس در دوره زمانی مذکور، امکان ارزیابی و تحلیل واقع بینانه برنامه ها و شعارهای دوران انتخابات آنان ، میسر خواهد شد.

بی تردید اگر این یادداشت مورد توجه قرار نگیرد و نمایندگان محترم گزارش عملکرد خود را ارایه ندهند و با مردم شفاف و صادقانه سخن نگویند ، شایعات و تحلیل ها و قضاوت های درست و نادرست از عملکردشان در بین مردم شکل می گیرد و این موضوع به مصلحت نمایندگان و نهاد مجلس نخواهد بود.

مجلس شورای اسلامی، تجلی اراده ملت است و به اعتبار وظایفش در قانون اساسی جمهوری اسلامی، نقش اساسی در استقلال، عزت و رشد و توسعه کشور دارد؛ بنابراین، استقبال نمایندگان محترم گیلان در ارایه گزارش عملکرد خود به مردم ، بیشترین نقش را در پاسخ گو نمودن دستگاه های دولتی و تقویت گرایش آنان به سمت تامین منافع مردم ایفاء می کند. امید است این اتفاق مبارک، به واقعیت بپیوندد.

✍یادداشتی به قلم نقی هدایتی

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66036
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن