گزارش

ساخت کلیپ برای اینستاگرام با بهترین کیفیت

امروزه و با توجه به داغ شدن فضای اینستاگرام و علاقه افراد به این فضا مخصوصا علاقه به تماشای ویدیو نیاز ساخت کلیپ برای اینستاگرام بیشتر از قبل احساس می شود.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام مورد علاقه نه تنها جوانان بلکه تمامی افراد جامعه می باشد، با ساخت کلیپ می توانید باعث جذب مخاطبان شوید و نتیجه این کار فروش بیشتر شما می باشد.

ساخت کلیپ اینستاگرام، متن یا ویدیو ؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حوصله مطالعه یک متن طولانی را نداشته باشید ولی به راحتی ساعت ها برای دیدن یک ویدیو وقت بگذارید.

همین جذابیت ویدیو کافیست تا شما با کم ترین دردسر فالورهای پیجتان را افزایش دهید البته در هنگام درست کردن کلیپ برای اینستاگرام این نکته را مد نظر قرار دهید که حتما از ویدیو با کیفیت استفاده نمایید.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام نیاز به ابزار های تخصصی دارد، استفاده از این ابزار منوط به داشتن تخصص است و افراد کاربلد باید از آن استفاده کنند تا ویدیویی مطلوب و حرفه ای بسازند پس به هیچ عنوان سعی در خودکفایی در این مورد نداشته باشید و کار را به کاردان بسپارید.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام

 

به دنبال لایک و کامنت هستید؟

دروغ چرا اکثر افراد به دنبال داشتن لایک، کامنت و ویو بسیار بالا برای پست های خود هستند و به دنبال راهی برای انجام این کار می گردند ما در اینجا اعلام می کنیم کلید مشکلات شما داشتن یک ویدیو با کیفیت و جذاب است.

در جوامع امروزه تنبلی به شدت به چشم می آید و این امری اجتناب ناپذیر است و افراد ترجیح به دیدن یک چیز دارند تا خواندن یک مطلب پس بهتر است شما از این قافله از رقبای خود عقب نمانید و مطلبی که دوست دارید مخاطبان از شما بدانند را در قالب ویدیو به آن ها نشان دهید.

اینستاگرام یا فروشگاه مجازی؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی بین مردم، اغلب افراد علاقمند به فضای اینستاگرام شدند .

همین علاقه مندی باعث شد تا بسیاری از افراد به فکر داشتن یک فروشگاه مجازی بیافتند تا بدون اشغال فضا و مکان فیزیکی کالاهای خود را بفروشند.

البته برخی دیگر نیز علاوه بر داشتن مغازه شخصی خود با راه اندازی یک پیج در فضای مجازی نیز کسب درآمد کردند.

گفتن این نکته نیز حائز اهمیت است که شما از ابتدای تاسیس پیج فروش چندانی ندارید و باید با داشتن یک محتوای جذاب مخاطبان را جذب خود نمایید.

پیشنهاد ما این است که از ویدیو با کیفیت بهره ببرید و تنها به گذاشتن تصویر و متن در پیج خود بسنده نکنید.

داشتن کلیپ منوط به یک شغل خاص نیست و تقریبا تمامی افرادی که در اینستاگرام حضور فعال دارند و سعی دارند تا دیده شوند باید از ویدیو استفاده کنند.

با روش های ساخت کلیپ برای اینستاگرام آشنایی دارید؟

ساخت کلیپ برای اینستاگرام به دو صورت با هنرور و بدون هنرور انجام می شود و مجموعه ایران مایند حتی اگر شما هنروری هم نداشته باشید با در دست داشتن افراد مسلط برای معرفی محصول شما این کار را برایتان راحت کرده است.

حتی اگر امکان این را ندارید تا در استدیو ما برای ضبط کلیپ حاضر شوید کافیست به ما این موضع را اعلام کنید تا نیروهای لازم برای ضبط کلیپ شما در محل مورد نظر شما اعزام شوند.

در مجموعه ایران مایند خبری از صدا گذازی و تصویر های پی در پی و خسته کننده نیست و ما با بهره بردن از هنرورهایی که قدرت بیان بالایی که دارند سعی داریم تا توجه ها را به سمت خودمان جلب کنیم.

ساخت کلیپ اینستاگرام

 

ویدیو کلیپ یا آهنربای اینستاگرام؟

اگر با خواندن مطالب بالا هنوز تاثیری که ساخت ویدیو تبلیغاتی می تواند بر روی پیج شما بگذارد حس نکرده اید لازم است در یک جمله بیان کنیم بدون داشتن تیزر، کلیپ تبلیغاتی هیچ گاه به داشتن فروش و رونق پیج خود فکر نکنید.

برای اثبات این موضوع شما را به یک چالش می کشیم کافیست به یک پیج که تنها از تصویر و متن استفاده می کند سر بزنید و اجمالا آن را بررسی کنید بعد از این بررسی به یک پیج دیگر که از ویدیو و کلیپ استفاده می کند نیز نگاهی بیندازید خود شما به عنوان مخاطب جذب کدام پیج شدید؟

قطعا انتخاب شما مورد دوم می باشد چرا که توانست شما را علاقه مند به پیج خود کند و علاوه بر این موضوع تمام مطالب خود را به صورت ویدیو به ضمیر ناخودآگاه شما القا کند.

وجه تمایز ما چیست؟

با گروه ایران مایند بهترین هارا تجربه کنید و از ساخت کلیپی حرفه ای لذت ببرید وجه تمایز ایران مایند در این است که از به روز ترین تجهیزات فیلمبرداری، سرعت بالای تحویل ویدیوها، امکان فیلمبرداری در محل مورد نظر شما و… نام برد.

کافیست سری به نمونه کلیپ های تولید شده برای اینستاگرام توسط ایران مایند نگاهی بیندازید تا تفاوت را احساس کنید برای مشاهده در اینجا کلیک نمایید.

درجه یک و بی رقیب بودن را با گروه ایران مایند تجربه کنید یکبار با ما برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام همکاری داشته باشید تا رقبای خود را از میدان به در کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82627
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن