اجتماعی

راهبردهای تأمین اجتماعی بر مبنای شعار سال شتاب می‌گیرد

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: اقدامات سازمان در سال جدید بر مبنای شعار اعلام‌ شده از طرف مقام معظم رهبری شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین امیری‌گنجه در اولین نشست شورای اداری اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: نظام تامین اجتماعی به عنوان مهم‌ترین اهرم برقراری در عدالت اجتماعی تلقی می‌شود که بدون آن، اجرای عدالت دچار چالش خواهد بود.

وی، سخنان مقام معظم رهبری را به عنوان شعار سال، بسیار ارزنده و جامعه‌شناسانه توصیف کرد و گفت: راهبردهای اداره کل غرب تهران بزرگ (مدیریت بر منابع و مصارف، کرامت انسانی و تاب‌آوری) بر مبنای این  شعار، شتاب بیشتری خواهد گرفت؛ چرا که معتقدیم اساس هر حرکت اقتصادی در جهان، تولید و برطرف نمودن موانع آن می‌باشد.

وی تصریح نمود: جامعه مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی شامل سه گروه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران می‌شود که در این راستا توجه به دغدغه کارفرمایان، کارگاه‌ها و حتی بیمه‌شدگان در سال جاری در اولویت برنامه‌های این اداره کل خواهد بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به بحران اقتصادی و ویروس کرونا در سال گذشته گفت: سال 1399، سالی بسیار تلخ، سخت و دشوار برای جهان و کشور ایران رقم خورد که در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ برای بیش از 18 هزار نفر از کسانی که به لحاظ مشکلات اقتصادی و ویروس منحوس کرونا شغلشان را از دست دادند، بیمه بیکاری برقرار گردید.

امیری‌گنجه فعالیت و تلاش مسئولان و کارکنان اداره کل و شعب تابعه و کارگزاری‌ها را در سال گذشته فراتر از حد انتظار دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی، تلاش کارکنان بسیار ازرشمند و ارزنده بود.

وی ادامه داد: اداره کل غرب تهران بزرگ توانست علاوه بر پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت از جمله افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حوزه وصول حق بیمه نیز 3% و در حوزه وصول بدهی قطعی اجرائیات نیز افزایش چشمگیری داشته باشد که این مجموعه اقدامات در جشنواره شهید رجایی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

امیری‌گنجه راز ماندگاری سازمان تأمین اجتماعی را فراتر از سرمایه، قدمت، دارایی و … دانست و افزود: کارکنانی که با تلاش دوچندان رضایت خدا و مردم را کسب می‌کنند، مایه افتخار و سربلندی این سازمان می‌باشند. نیروی انسانی خدوم؛ مهمترین سرمایه سازمان تامین اجتماعی می‌باشد.

وی، اجرای طرح ملی 3070، حذف دفاتر درمانی و ایجاد نسخ الکترونیکی را تحولی نو در راستای خدمت‌رسانی به آحاد مردم توصیف کرد و گفت: دکتر مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با راهبری این طرح‌های ملی در شرایط سخت و دشوار؛ کاری بسیار بزرگ و ماندگار را در تاریخ تامین اجتماعی ثبت نمود و به طور یقین با به حداقل رساندن مشکلات اجرائی و فرهنگ‌سازی عمومی، آینده بسیار روشنی در چشم‌انداز تامین اجتماعی خواهیم داشت.

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ، سیاست‌گذاری این اداره کل را در راستای راهبردهای کلان همسو با نحوه اجرائی فرآیند در شعب بسیار مهم و اثرگذار در هم‌افزایی و مشارکت جمعی کارکنان دانست و تاکید کرد: باید از تفکر فردی پرهیز کرد و با انتقاد سازنده و تفکر جمعی خلاقیت در رویه‌های کاری را توسعه بخشید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67436
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن