کارآفرینی

پرداخت مقرری بیمه بیکاری کرونا به ۶۷۰ هزار نفر

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت مقرری بیمه بیکاری کرونا به ۶۷۰ هزار نفر در کشور خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای پرداخت به مابقی افراد نیز در حال انجام است.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود بابایی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در کشور ۷۳۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان شغل خود را از دست دادند، اضافه کرد: از این تعداد ۶۷۰ هزار نفر مقرری بیمه بیکاری دریافت کردند و ۶۲ هزار نفر با ۹۲ میلیارد تومان هنوز موفق به دریافت تسهیلات نشده اند که می‌طلبد پرداخت این تسهیلات تسریع شود.

وی اظهار داشت: از ابتدای خردادماه ۲۲۰ هزار نفر به دلیل کرونا بیکار شدند که ۱۱۰ هزار نفر مقرری دریافت کرده و در مجموع ۱۶۰ هزار نفر تعیین تکلیف شدند.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ۱۱۴ هزار نفر با درخواست‌هایشان موافقت نشده که برای رفع نقص ارجاع داده شدند.

بابایی با اشاره به واحدهای مشکل دار تولیدی در کشور اضافه کرد: تا پایان آذر ماه یک‌هزار و ۲۱ واحد تولیدی مشکل دار با ۱۱۳ هزار و ۹۹۰ کارگر در کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۱۸۰ واحد با ۳۵ هزار نفر شاغل واحدهای بحرانی هستند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64195
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن