اجتماعی

دیدار مشترک مدیرعامل شرکت ساماندهی و مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی

🔹نشست مشترک سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و شادی مالکی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران به منظور برقراری همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.
🔹به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، سعید بیگی در خصوص این نشست اظهار کرد :۲۶ مرکز معاینه فنی در سطح پایتخت فعالیت دارد و فرصت‌های همکاری و اجرای پروژه‌های مشترک با این ستاد فراوان است.
🔹وی با تاکید بر لزوم امکان سنجی و ارزیابی ظرفتیت‌های دو جانبه برای گسترش‌همکاری‌ها ادامه داد: ظرفیت‌ موجود در این ستاد در کنار ارتباطات و تعاملات شرکت ساماندهی با اصناف و اتحادیه‌های مرتبط با خدمات خودرویی می‌تواند به خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان منجر شود.
🔹وی تصریح کرد: همکاری و استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی در مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شرکت ساماندهی قابل تبدیل به پروژه مشترک و کارآمدی است که باید بررسی‌های دقیق درباره آن انجام شود.
🔹شادی مالکی، مدیر عامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی نیز در این نشست بر ظرفیت‌های مشترک تاکید کرد و گفت: ستاد معاینه فنی قابلیت ارائه خدمات دیگری هم به شهروندان را دارد‌ و می‌تواند در همکاری با شرکت ساماندهی و مراکز همگانی خرید و فروش خودرو کارآمد باشد البته چگونگی این همکاری باید کارشناسی شود.
🔹️ در پایان این نشست مقرر شد برای بررسی وضعیت موجود و شرایط اجرای پروژه‌های مشترک بازدیدی با حضور مدیران مرتبط هر دو‌حوزه از مراکز زیر مجموعه آن‌ها انجام‌ شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=90639
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن