صنعت-معدن-تجارت

مدیر مجتمع فروکروم جغتای خبر داد: پیشتازی ۲۰۰ درصدی نسبت به برنامه تولید ۱۴۰۱

مدیر مجتمع فروکروم جغتای از پیشتازی ۲۰۰ درصدی این مجتمع نسبت به برنامه تولید ۱۴۰۱ و افزایش ۱۱.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، احسان عزیزی مدیر مجتمع فروکروم جغتای در این باره توضیح داد: در سال جاری تولید فروکروم پرکربن این مجتمع به ۲۲ هزار و ۴۶۱ تن رسید که بیانگر افزایش ۱۱.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و پیشتازی ۲۰۰ درصدی نسبت به حجم ۱۱ هزار و ۲۵۰ تنی است که برنامه تولید ۱۴۰۱ بوده است.

عزیزی با بیان اینکه در بازه ۹ ماهه سال جاری فروش فروکروم به ۱۷ هزار و ۱۸۰ تن رسیده است، تصریح کرد: در بخش فروش هم نسبت به برنامه از پیش تعیین شده سال جاری که ۱۱ هزار و ۲۵۰ تن تعیین شده بود، ۵۳ درصد پیشتاز هستیم.

وی با اشاره به اینکه در واحد تولید سیلیکون متال پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم، عنوان کرد: این طرح در حال حاضر در مرحله تولید انبوه و افزایش کیفیت محصول به منظور رسیدن به درجه خلوص بیش از ۹۹ درصدی است.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای همچنین ادامه داد: در طرح توسعه‌ای جداسازی فلز از سرباره هم ۹۰.۵ درصد پیشرفت داشته‌ایم و پروژه در مراحل پایانی نصب تجهیزات و در ادامه تست و بهره‌برداری در بهمن ماه ۱۴۰۱ قرار دارد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: درصد پیشرفت طرح توسعه ماسه کرومیتی در این مجتمع هم حدود ۹۱.۵ درصد است که در بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=90642
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن