گیلان

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور در سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با سرپرست این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد اکبرزاده در این دیدار، گزارشی از اقدامات بنیاد مسکن در سازمان و روستاها در محدود منطقه آزاد ارائه کرد و گفت: امسال با تامین اعتبار 5 میلیارد ریالی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد انزلی و مشارکتی بنیاد در تامین قیر رایگان، 4 کیلومتر از معابر 5 روستا آسفالت گردید.

وی گفت: با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد ریال عملیات اجرای بلوار 30 متری کاسپین جهت اتصال مجتمع بندری شامل عملیات خاکی، زیرسازی و اجرای آسفالت، اجرای یک دهانه پل به طول 24 متر و عرض 12 متر و اجرای کانال بنی به طول 2185 متر در دو طرف بلوار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

سید مهدی نقوی – سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی عملیات بهسازی و نوسازی روستاهای منطقه را از پیش زمینه‌های توسعه اقتصادی و عمرانی منطقه دانست.

وی یکی از خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها را صدور سند مالکیت روستایی دانست و تصریح کرد: تسریع در صدور سند مالیکت روستایی در سطح منطقه در ارتقای شاخص‌های اجتماعی و دستیابی به افق سند چشم‌انداز موثر است و این مهم یکی از انتظارات روستاییان منطقه از بنیاد مسکن می‌باشد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی از پیشنهاد بنیاد مسکن مبنی در مشارکت در اجرای طرح عمرانی و زیر ساختی منطقه استقبال کرد و اظهار داشت: یکی از روستاهای منطقه را به عنوان پایلوت اجرای طرح توسعه مجازی روستایی انتخاب و پس از این الگوسازی می‌توان طرح را در سایر روستاهای منطقه اجرا کرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65664
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن