گیلان

نصیرزاده: خبرنگاران مجاهدان جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند

فیروز نصیرزاده-مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ” « سوره قلم- آیه ۱»

اهمیت جایگاه قلم و آنچه نوشته می شود در نزد خداوند متعال آنقدر ارزشمند بوده که در قرآن کریم به آن سوگند یاد شده است و این امر وظیفه خطیر قلم بدستان به ویژه خبرنگاران را دوچندان می سازد.

در این راستا خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم ، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را برعهده دارند ، زیرا انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات، در حل مشکلات و توسعه جوامع بشری نقش بسزایی دارد.

شغل خبرنگاری تنها یک حرفه نیست، بلکه آمیخته ای از عشق و هنر است.

خبرنگاران، مجاهدان جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند که با خطر انداختن جان خود، در وادی پر فراز و نشیب حق طلبی و عدالتخواهی گام برمی دارند.

در این برهه از زمان که بیماری منحوس کرونا در سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان ایران، سلامت بسیاری از مردم را به خطر انداخته است، اصحاب رسانه و خبرنگاران با جانفشانی و ازخودگذشتگی و آگاهی بخشی در زمینه پیشگیری و خودمراقبتی و به تصویر کشیدن تلاش و ایثارگری های مدافعان سلامت، توانستند کمک شایانی به مسوولان حوزه سلامت و کادر درمانی بنمایند که جای بسی تقدیر دارد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفدهم مردادماه و روزخبرنگار، یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می دارم و از خداوند متعال توفیق روز افزون خبرنگاران پرتلاش و فرهیخته را مسالت دارم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39077
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن