گیلان

بهره‌مندی 22 روستای صعب العبور گیلان از نعمت گاز طبیعی

شرکت گاز استان گیلان با برنامه‌ریزی و اجرای مناسب پروژه‌های گازرسانی، توانست در هفته دولت 99، بیست و دو روستای دورافتاده استان را برخوردار از نعمت گاز نماید.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام گازرسانی به 22 روستای استان اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 89 میلیارد ریال هزینه شده است و با احتساب این روستاها تعداد روستاهای گازدار در گیلان به 2 هزار و 57 روستا رسیده است.

مهندس حسین اکبر گفت: این روستاها در 6 شهرستان سیاهکل، رودبار، رودسر، لنگرود، شفت و تالش قرار داشته و دارای 816 خانوار می باشند و با برخورداری این روستاها از گاز طبیعی، درصد بهره مندی گاز روستایی استان به 95 ممیز 55 صدم درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به این موضوع که هم اکنون خطوط گاز به دورترین نقاط استان رسیده است، اظهار نمود: با اجرای این پروژه ها در هفته دولت امسال، مجموع طول شبکه گاز در استان به بیش از 21 هزار و یکصد کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه شرکت گاز هم اکنون به بیش از 98 درصد از خانوارهای استان گازرسانی نموده است، اظهار داشت: برای تحقق این مهم بیش از 600 هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب شده است.

مهندس اکبر بیان کرد: هم اکنون یک میلیون و 110 هزار مشترک گاز طبیعی در استان گیلان، مصرف کننده گاز طبیعی هستند که از این تعداد، یک میلیون و 21 هزار متعلق به بخش خانگی، بیش از 83 هزار مشترک مربوط به بخش تجاری، 5 هزار و 835 مشترک در بخش صنعتی، 96 جایگاه CNG مربوط به بخش حمل و نقل و سه مشترک در بخش نیروگاهی می باشند.

وی در پایان گفت: این شرکت با نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گاز در استان، به سمت کیفی سازی خدمات حرکت نموده و در همین راستا با اجرای پروژه های کیفی متنوع از قبیل سیستم قرائت آنلاین صورتحساب، ایجاد پایگاه داده مکانی (GIS)، مرکز پیام و اتفاقات یکپارچه گاز، سامانه تلفنی 3414، سیستم مکانیزه پاسخگویی به شکایات، نرم افزار موبایل خدمات الکترونیک گاز و …. در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان گام برداشته است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45275
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن