گیلان

برخورداری 3600 مشترك جدید از نعمت گاز در رودسر

رئیس اداره گاز شهرستان رودسر گفت: از ابتدای سال 98 تاكنون با اجرای بیش از 82 كیلومتر شبكه گاز و نصب بالغ بر یك‌هزار انشعاب گاز، بیش از 3 هزار و 600 متقاضی گاز بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی شده‌اند.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس محمد رجب‌پناهی به اقدامات اداره گاز شهرستان رودسر در یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و گفت: بهینه‌سازی هیتر ایستگاه‌ها، رینگ کردن کلیه ایستگاه‌ها، انجام عملیات مانیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار با همکاری واحد اندازه‌گیری، حذف 4 مورد شیر حوضچه‌ای باقیمانده و تبدیل آن‌ها به ساقه بلند، نصب کابینت برای مشترکین دوپوندی و رنگ‌آمیزی خرپاها و ایستگاه‌های صنایع از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی در خصوص پیمان‌های فعال در اداره گاز شهرستان رودسر عنوان کرد: ‌دراین شهرستان مجموعاً 12 پیمان در زمینه‌های گازرسانی به روستاها، نصب انشعابات، اجرای شبکه حفره خالی، تعمیرات، خدمات امداد و خودروهای امداد، گازبانی، خدمات اداری، خودروهای استیجاری، مشاور خدمات شبکه و انشعاب و اورهال هیترها مشغول به فعالیت می‌باشند که به صورت مستمر توسط ناظرین منتخب و همچنین بازرسی‌های فصلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره گاز رودسر درخصوص مدیریت بودجه و هزینه‌های آن اظهار داشت: در این زمینه گزارشی به صورت فصلی از طرف واحد مالی برای ادارات ارسال می‌گردد و تصمیم‌های مقتضی درخصوص رعایت چارچوب بودجه‌های ابلاغی صورت می‌پذیرد.

مهندس رجب‌پناهی اضافه کرد: همچنین کارشناسان این اداره جهت پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای مشترکین و متقاضیان نصب انشعاب و اجرای شبکه و همچنین گازدار کردن روستاهای جدید، پکیج‌های بودجه متناسب تهیه نموده و به معاونت بهره برداری پیشنهاد می‌دهند.

وی در بخشی دیگر با اشاره به آمادگی کامل بخش‌های امداد و تعمیرات برای ارائه خدمات به مشترکین اظهار داشت: این واحدها براساس وظیفه ذاتی خود به صورت 24 ساعته آماده انجام هرگونه خدمت امدادی و یا تعمیراتی می‌باشند و شرح اقدامات آنان به طور مرتب و روزانه در سیستم ثبت می‌گردد.

رئیس اداره گاز رودسر ادامه داد: همچنین جهت ارتقای سطح آمادگی پرسنل امداد و تعمیرات به صورت منظم با همکاری امور HSE مانورهایی درسطح شهرستان برگزار می‌گردد که از جمله آن می‌توان به اجرای مانورهای خروج اضطراری ادارات رودسر و چابکسر، رانش زمین درواجارگاه، افت فشار در کلاچای، سیل و شکستن خرپا در رحیم آباد و همچنین خارج کردن ایستگاه‌های واجارگاه و سیاهكلرود از مدار و استفاده از ایستگاه‌های تحت پوشش این دو ایستگاه اشاره کرد.

مهندس رجب‌پناهی در پایان سخنان خود در خصوص توجه آن اداره به مقوله آموزش کارکنان بیان کرد: برای کلیه پرسنل تعمیراتی، امدادگران و گازبانان کلاس‌های مرتبط با شرح وظایف بصورت مستمر توسط کارشناسان برگزار می‌گردد و همچنین واحد آموزش نیز در راستای شرح وظایف پرسنل کلاس‌های دوره ای متناسب با شغل آنان برگزار می‌نماید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55521
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن