گیلان

برخورداری بیش از 95 درصد خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برخورداری 95 و نیم درصد خانوارهای روستایی استان، از نعمت گاز خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، در آبان‌ماه امسال بیش از 4 هزار متقاضی، مشترک گاز طبیعی شده‌اند، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته است که نشان از توجه شرکت گاز گیلان به بهره‌مند شدن همه مناطق واجدالشرایط از نعمت گاز طبیعی می‌باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و 122 هزار مشترک، مصرف‌کننده گاز طبیعی در گیلان هستند، افزود: در حال حاضر همه شهرها و 2 هزار و 57 روستا، معادل 95 و نیم درصد خانوارهای روستایی استان، از گاز بهره‌مند می‌باشند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد مشترکین گاز طبیعی از ابتدای دولت یازدهم بیان کرد: با افزایش تعداد مشترکین، توجه و بازرسی بیش از پیش ایستگاه‌ها و تاسیسات گاز برای به حداقل رساندن خسارات و قطعی‌ها و افزایش پایداری جریان گاز امری ضروری است.

حسین اکبر در پایان سخنان خود از همه مشترکین گرامی به ویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، بررسی باز بودن خروجی دودکش‌ها و نصب کلاهک H و همچنین مصرف بهینه گاز طبیعی، زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56846
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن