یادداشت

با فساد مبارزه کنید نه مصاحبه!!!!!

آقای صفری نماینده مردم شریف رودسر و املش در مصاحبه ای گفته است.
✅ گیلان رتبه اول فساد اداری را در کل کشور دارد.
✅ بنده اولین نفر بودم که این موضوع را مطرح و رسانه‌ای کردم و پشت تریبون از آن سخن گفتم اما عده‌ای آمدند و گفتند که آرام باشم و این حرفها را ادامه ندهم.
✅ در ورودی استان گیلان تابلو نصب شده که استان ما هشت هزار شهید را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و چرا نباید این تابلو که گیلان رتبه اول فساد اداری را کشور دارد، نصب نکنیم!!!!!!

در خصوص اظهارات آقای صفری لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم.

1️⃣ آیا این که گیلان رتبه اول فساد اداری در کشور را دارد ادعایی است که نماینده رودسر مطرح کرده و متاسفانه به آن افتخار هم می کند لازم است مستندات مدعای خود را ارایه نماید که اقتصاد فساد در کل کشور و استان های دیگر چقدر است و رتبه گیلان چیست؟
2️⃣ این که نماینده مردم با افتخار اعلام کند که باید در ورودی گیلان در کنار تابلوی ۸۰۰۰ شهید، تابلوی رتبه اول فساد نصب شود، از عجایب روزگار است و شاید آن دوست محترم راست می گوید اختلاف نماینده رودسر و املش با استانداری که سه دوره نماینده همین حوزه بوده، دارد برای گیلان تبعات حیثیتی ایجاد می کند!!!!
3️⃣ نماینده ای که الزامات سخن گفتن را مراعات نمی کند و بی محابا حرف می زند آیا نمی داند ارایه تصویری سراسر فساد از گیلان ، چه هزینه هایی به نظام ، دولت و جامعه گیلان تحمیل می کند؟؟؟؟؟
4️⃣ آیا نماینده مجلس نمی داند که تاکید مداوم بر رتبه فساد در گیلان ، باعث فرار سرمایه گذاران می شود و هیچ سرمایه گذاری در محیطی که آلوده به فساد است حاضر نیست امنیت سرمایه خود را به خطر بباندازد؟؟؟؟
5️⃣ از نماینده رودسر و املش انتظار می رود اولا نقش نمایندگان در رتبه فساد اداری گیلان را اعلام کنند و تنها دستگاه های اجرایی متهم نشوند و ثانیا به عنوان نماینده مردم که حق قانون گذاری و نظارت دارد به افکار عمومی توضیح دهد که چه برنامه نظارتی برای مبارزه با فساد اداری داشته است و ثالثا عوامل موثر بر فساد اداری در استان را تبیین نمایند.
6️⃣ از استاندار گیلان انتظار می رود به عنوان نماینده عالی دولت مواضع خود را نسبت به اظهارات نماینده رودسر و املش اعلام کند و اجازه ندهند که حقوق مردم گیلان در گیر و دار رقابت های سیاسی آسیب ببیند.

*نقی هدایتی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=84785
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن