گزارش

افزایش رضایت مشتریان ایران خودرو از روند تحویل و سلامت خودرو

براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ گزارش منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران درخصوص وضعیت طرح پی‌گیری مشتریان فروش شرکت ایران خودرو ، نشان می دهد روند رضایت مشتریان از فرآیند تحویل از عدد ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه به ۸۱.۹ درصد در هفته دوم تیرماه رسیده است.

ایران خودرو

برپایه این گزارش، درصد ایرادات خودروهای تحویلی در هفته دوم تیرماه نسبت به ابتدای سال روند کاهشی داشته، به گونه ای که از عدد ۵.۹ درصد در فروردین به عدد ۴.۹ درصد در هفته دوم تیرماه کاهش یافته است.
اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت و نظارت‌های مستمر در فرآیند تحویل و اجرای برنامه های اصلاحی در خودرو قبل از تحویل سبب افزایش رضایتمندی مشتریان بوده است.
اقدامات بهبود متعددی در شبکه فروش گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش رضایتمندی مشتریان در حال اجراست که به طور حتم آثار آن برای مشتریان مشهود خواهد بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85825
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن