مناطق آزاد-گردشگری

۱۰ هکتار از زمین های منطقه آزاد قشم رفع تصرف شد

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در محدوده خارج از طرح هادی روستای رمچاه به مساحت 10 هکتار از سوی این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با بیان این مطلب افزود: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر100 میلیارد ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و درمعیت مامورین پلیس مرزی دریایی سوزا و همکاری شایان دهیار روستا انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف و تخریب محصور چوبی این اراضی، از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی انجام و تابلو هشدار نیز در آن محل نصب شد.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی دریابانی و دهیار روستای رمچاه و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71529
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن