کارآفرینی

کسب و کار 24 ساعته در سال نو !

مهندس امین رشیدی

کسب و کار 24 ساعته و راهکارهای کسب درآمد از آن به طریق مختلف امکان پذیر است. در این مطلب سعی می کنیم در این زمینه روش هایی را ارائه نماییم.

سال نو کم کم فرا می رسد و بوی عید در تمام شهر به مشام می رسد .این را می توان از رونق خرید و فروش در مغازه ها و فروشگاه های شهر به خوبی احساس کرد. از اینرو در این بازار پرهیاهو، کاسب ها هم به دنبال آنند که تایم بیشتری را در مغازه های خود سپری کنند و کسب و کارها حتی جمعه ها و روزهای تعطیل هم رونق داشته باشد.

چند روزی تا شروع سال نو باقی نمانده است و بسیاری از خانواده ها بعد از یک سال تلاش و کوشش در این شرایط اقتصادی سخت به دنبال خرید اعم از خوراک ، پوشاک و وسایل منزل برای رفع مایحتاج خود هستند و از سوی دیگر فروشندگان و صاحبان کسب و کارها بعد از پشت سر نهادن دوره ای سخت به دنبال کسب درآمد هستند. مغازه ها و فروشگاه ها تا پاسی از شب بازند و خرید و فروش ادامه دارد.

اما براستی یک کسب و کار چگونه می تواند فروشش را محدود به بازه ی زمانی خاص نکند و تبدیل به یک مغازه ی 24 ساعته شود. بله کاملا مشخص است ، استفاده از اینترنت و فضای مجازی به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه از زمان حتی زمانی که در خواب هستید ، کسب و کارتان براه باشد و مشتریانتان از شما خرید کنند. استفاده از اپلیکیشن های مختلف چون تلگرام و اینستاگرام گزینه ی مناسبی برای شروع است. اما با توجه به محدودیت های اخیر قطع به یقین تنها راه مطمئن و البته پر بازده برای کسب و کارتان تاسیس یک وب سایت است.  یکی از مهم ترین مسائلی که در اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارتان را ضروری می کند، فراگیر بودن اینترنت می باشد. در دنیای امروز تعداد افرادی که ترجیح می دهند به جای اینکه بخواهند زمان خود را در ترافیک های خیابانی هدر دهند در منزل خود بمانند و نیازهای خود را از طریق خرید های اینترنتی انجام دهند، به شدت در حال افزایش است.

داشتن یک وب سایت خوب ، مشتری و سود بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت، مازاد بر اینکه مشتریان جدیدی را از سرتاسر کشور به سمت کسب و کار شما جذب می‌ کند و شما را تبدیل به یک کسب و کار 24 ساعته می نماید. آمارها نشان می دهد که بیش از هشتاد درصد افراد قبل از تصمیم گیری برای خرید، مشاغل یا خدمات آنلاین را به صورت اینترنتی جستجو می نمایند . پس اگر در حوزه ی کاریتان وب سایتی ندارید در میان انبوهی از رقبا برگ برنده ی مهمی را از دست داده اید. مازاد بر اینکه با داشتن وب سایت ، کسب و کارتان را 24 ساعته می کنید و مشتریانتان را از تمام کشور و بدون محدودیت جغرافیایی ساپورت می نمایید، کسب و کارتان از مزایای بیشماری منتفع می گردد. چرا که تاسیس یک وب سایت در حکم شعبه ی دوم فروشگاه شما خواهد بود با این تفسیر که بسیار کم هزینه تر و البته پر سودتر خواهد بود، تا جایی که این فضا می تواند در حکم کسب و کار اصلی تان باشد که شما را بی نیاز از خرید یا اجاره ی مغازه می نماید. البته شما در این مسیر،  راه پر پیچ و خمی را در پیش رو دارید، که اولین قدم آن اعتماد سازی است.

اما دلایل فراوانی وجود دارد که بسیاری از کسب و کارها از داشتن وب سایت می ترسند و یا سر باز می زنند. اولا آن ها بر این عقیده اند که تاسیس یک وب سایت بار هزینه ای اضافی بر دوششان قرار می دهد، در حالیکه اگر به  این حوزه اشرافیت کاملی ندارید، شرکت های بسیاری هستند که با کمترین هزینه تاسیس یک وب سایت برای شما و کسب و کارتان را ساپورت می کنند. علاوه بر اینکه هزینه ی تاسیس یک وب سایت خوب، از جمله هزینه های واجبی است که در کمترین زمان ممکن به جیب شما برخواهد گشت.

کافی است از یکسری از اقدامات برای پر بیننده شدن وب سایت تان غافل نشوید. از تبلیغات بهره ببرید و از این طریق به پر بیننده شدن وب سایت تان کمک کنید. از اینرو هر وب سایتی که طراحی کرده اید ، اگر دارای سئوی موفق تری باشد  و در رتبه و جایگاه مناسبی در صفحات نخست گوگل قرار بگیرد، نه تنها سبب بالا رفتن ترافیک سایت تان خواهد شد، بلکه بی تردید با افزایس فروش قابل توجهی روبرو خواهید شد. به دلیل تمام مزایای ذکر شده می توان به وضوح بیان نمود که  در دنیای امروز، کسب و کارهایی که بخش آنلاین و به خصوص وبسایت فعالیتی ندارند، خیلی کمتر دیده می شوند و به نوعی فاقد اعتبار و قابلیت های کافی برای نیازهای روز متقاضیان خواهند بود.

 

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91973
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن