علمی و تکنولوژی

کدام برند لامپ را بخریم؟

کدام برند لامپ را بخریم؟ در میان تمامی شرکت های تولید کدام شرکت محصولات با کیفیت تری را روانه بازار می‌ کند؟ لامپ ها مهم ترین محصولاتی هستند که قطعاً در تمامی صنایع به عنوان یکی از نیازهای اصلی شناخته می شوند. این محصولات یکی از پرکاربردترین وسیله روشنایی به شمار می روند که در مدل های گوناگون به تولید می رسد. مدل های مختلف این محصول جهت قرار شرایط آب و هوایی متنوع طراحی می شود. که در هر شرایطی به یک نوع لامپ با ساختار و جنس مختلف نیاز است. جدا از انتخاب یک لامپ ایده آل که متناسب با نوع کاربرد و شرایط ما انتخاب شده باشد، اهمیت بسیار بالایی دارد و مهمترین عامل دسترسی به کیفیت انتخاب برند معتبر است. در ادامه درباره خرید لامپ درجه یک یا تولید کمپانی های معتبر توضیحات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

کدام برند لامپ بهتر است؟

از گذشته تاکنون انواع و اقسام مختلفی از لامپ ها با قابلیت ها و قدرت تکنولوژی مختلفی به تولید رسیده اند که هم اکنون نسل جدید آن ها در بازار با بالاترین سطح کیفی به فروش می رسد. سطح فروش لامپ به سبب اهمیت استفاده آن در تمامی مراکز صنایع و ارگان ها بسیار زیاد است. به منظور تامین نیاز بازار نیز هم اکنون شرکت های بسیار زیادی جهت تولید انواع مختلف لامپ ها فعالیت می کنند. معمولا اکثر مشتریان به هنگام خرید به برند لامپ بسیار اهمیت می دهند؛ اما به نظر شما کدام برند لامپ را بخریم؟ همانگونه که می دانید در بازار انواع مختلفی از برندهای متنوع لامپ به فروش می رسد؛ اما در میان تمامی برند ها معمولاً برند نمانور  و لامپ نمانور یکی است پرطرفدارترین انواع برندهای محبوب به شمار می ‌رود. اما چرا؟

در پاسخ به اینکه کدام برند لامپ را بخریم اشاره شد که برند نمانور، یکی از برترین و بهترین برند های پرطرفدار به شمار می ‌رود که سطح فروش محصولات آن هم اکنون در بازار بسیار زیاد تر از دیگر برندها خواهد بود. شرکت نمانور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده و عمده فعالیت آن در زمینه تولید انواع لامپ های ال ای دی بوده است و به نوعی یکی از پیشگامان تولید لامپ های ال ای دی با توان بالا می باشد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی نوین جهانی و استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته است به شهرت جهانی دست یابد. البته سال ها تجربه و تلاش کادر تولید این شرکت از مهمترین پارامتر هایی است که باعث محبوبیت آن شده هم اکنون بسیاری از محصولات شرکت نمانور با سطح کیفی بسیار بالایی در  اکثر مراکز مورد استفاده قرار می ‌گیرد که مزیت های بسیاری نیز دارند.

لامپ cob پروژکتور سی دی سیلندری مستطیل نمانور

لامپ های سی او بی که با تکنولوژی cod طراحی شده اند روی برد خود دارای چیپ هایی هستند که با چیدمان خاصی روی صفحه ال ای دی قرار گرفته اند. cod نیز یکی از انواع ال ای دی های بسیار پیشرفته هست که با بهره مندی است قدرت ال ای دی آن را طراحی کرده اند. این دسته از چراغ ها بازده نوری بسیار عالی دارند و قدرت عملکرد آن ها نیز فوق العاده خوب می باشد. بهترین مزیت این دسته از چراغ ها نور با کیفیت و استاندارد است که از خود ساطع می کنند و هیچ گونه درخشندگی و زدگی در این نور ها وجود ندارد. راندمان بالا از مزیت های خاص این چراغ ها به شمار می رود؛ چرا که این محصول مجهز به چیپ های سی او بی ال ای دی است که باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی خواهد شد. از طرفی فشرده بودن چیپ ها در ساختار این نوع چراغ ها باعث می شود تا خروجی لومن در هر متر مربع کوچک تر شود که از لحاظ استاندارد بسیار اهمیت دارد.

این لامپ ها بر اساس ساختاری که دارند درصد بیشتری از انرژی دریافتی را به نور تبدیل کرده و میزان گرمای بسیار کمی را تولید خواهند کرد. بهره وری نوری بالا، قیمت مناسب و طول عمر مناسب از مهمترین محصولات این دسته از چراغ های تولیدی شرکت نمانور به شمار م ‌رود. همچنان نیز با پیشرفت علم نسل جدید این لامپ ها با قابلیت‌ های ویژه‌ ای به فروش می رسد. زمانی که شما برای خرید لامپ به فروشگاهی مراجعه می‌کنید بهتر است به سراغ تولیدات نسل جدید بروید که قابلیت بسیار بالایی دارند. این چراغ های سیلندری به صورت مستطیل طراحی شده اند و به همین سبب آن ها را بیشتر در مصارف توکار مورد استفاده قرار می دهند.

پنل های ال ای دی نمانور

یکی از بهترین تولیدات  شرکت نمانور پنل های ال ای دی هستند. این دسته از پنل ها نیز با تکنولوژی بسیار خاصی طراحی شده اند و از آن ها برای تامین روشنایی محیط های بسیار مختلفی می توان استفاده نمود. این پنل ها علاوه بر قدرت و کیفیت تامین نور از لحاظ زیبایی نیز دارای ساختار بسیار شیک و مدرن می باشند. انعطاف پذیری بالای این پنل ها در طراحی باعث شده تا آن ها را در مدل های بسیار مختلفی طراحی کنند. ساختار و قابلیت بهره وری از این لامپ‌ ها یا پنل ‌ها باعث شده تا طول عمر بسیار زیادی داشته باشند و ناگفته نماند که سازگاری بسیار خوبی با نرم افزار های گوناگون دارند‌ از مهمترین مزیت های پنل های ال ای دی تولید آن ها در طیف وسیعی از رنگ های مختلف است که شما می توانید متناسب با نوع محیط خود و همچنین سلیقه بهترین رنگ آن را انتخاب نمایید. به منظور استفاده در شرایط محیطی مختلف با طراحی های خاصی روانه بازار می‌ شود.

معمولاً بهترین پنل های ال ای دی شرکت نمانور دارای یک قاب آلومینیومی هستند که وزن نسبتاً سبکی دارند و در برابر شرایط مختلف این پنل را محافظت خواهد کرد. این پنل مانع از هدر رفتن انرژی می شوند و با مصرف میزان انرژی کم نور مفید و استاندارد را از خود ساطع و هرگز باعث تولید گرما نمی شود. کیفیت نوری این پنل های ال ای دی بسیار ملایم است و هیچگونه لرزش نور تابش اشعه فرابنفش در آن وجود ندارد و در نتیجه به چشم ها آسیب نمی رسد. طول عمر پنل های ال ای دی شرکت نمانور بسیار زیاد است و از طرفی دوستدار محیط زیست هستند.

نتیجه

لامپ های یکی از مهمترین محصولاتی هستند که بخشی از نیازهای مهم ما انسان ها را تامین می کند. مهمترین نیاز ما در صنایع مختلف که با استفاده از لامپ ها تامین می گردد روشنایی است که در بسیاری از شرایط اهمیت بسیار زیادی دارد. هم اکنون در بازار هزاران نوع لامپ خرید و فروش می ‌شود که این تنوع با در نظر گرفتن شرایط و پارامترهای بسیار زیادی ایجاد می گردد. مهمترین عاملی که باعث تقسیم بندی لامپ ها می شود نوع برند آن است و انواع لامپ ها در بازار وجود دارد.

برای دسترسی به محصولات شرکت نمانور نیز می توانید به فروشگاه برقیجات مراجعه نمایید که این فروشگاه انواع لامپ های شرکت نما نور را با ایده آل ترین قیمت و باورنکردنی ترین کیفیت به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85198
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن