بانک-بیمه-بورس

چراغ بورس امروز هم سبز ماند

روند صعودی بورس امروز هم ادامه یافت و شاخص کل این بازار بیش از ۷۰۰۰ واحد صعود کرد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۷۷۳۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۱۱۴ واحد افزایش به‌رقم ۴۱۹ هزار و ۹۰۷ واحد رسید. امروز دو میلیون معامله به‌ارزش ۱۶۲ هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال در بازار بورس انجام شد.

سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بازار گذاشتند و سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، ایران‌خودرو، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، تولید نیروی برق آبادان و مخابرات ایران نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس هم با ۱۰۷ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۳۶۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۷۴ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نمادهای پربیننده این بازار از تهیه، توزیع غذای دناآفرین فدک، بانک‌دی، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوندگستر پارس، پتروشیمی ارومیه، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر و مجتمع صنایع لاستیک یزد تشکیل شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56186
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن