گزارش

وزیر راه و شهرسازى در استان البرز: پیش بینى سه هزار میلیارد برای توسعه راه های البرز

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: سه هزار میلیارد تومان به منظور توسعه راه های استان البرز پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و دکترمحمود شایان مدیرعامل بانک مسکن عصر امروز در جریان سفر به استان البرز از پروژه های عمرانی شهر جدید هشتگرد بازدید کردند.

وزیر راه و شهرسازى در حاشیه بازدید از پروژه هاى عمرانى اظهار داشت: سه هزار میلیارد تومان به منظور توسعه راه های استان البرز از محل مصوبات سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است. این اعتبار به غیر از بودجه های دیگر ملی و استانی راه ها بوده که برای پیشبرد پروژه های راهسازی در اختیار البرز قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از مسوولان استانی در البرز خواسته شد تا هرچه سریع تر نسبت به اجرای پروژه های راهسازی اقدام کنند تا این پروژه ها در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه در بخش های حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی در کشور گفت : با این اوصاف تلاش ها بر اجرای پروژه ها معطوف شده است.

قاسمی به مشکلات زیرساختی شهر جدید هشتگرد استان البرز اشاره کرد و افزود: امروز شاهد بسیاری از کاستی ها در مسکن مهر از جمله شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ماهدشت کرج در بخش های مختلف هستیم که در این زمینه در شورای عالی مسکن برآوردهایی برای تامین زیر ساخت ها انجام شده و نیازها اولویت بندی شده است.

قاسمی افزود: براین اساس پروژه هایی مانند ساخت بیمارستان در اولویت کاری قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت : پروژه مسکن مهر اگرچه یک کار بزرگ محسوب می شود اما به جای شهرسازی فقط مسکن سازی شده است.
وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن ۳۰ مشکل زیر ساختی برطرف شده و در صندوق ملی مسکن برای زیر ساخت ها و نیازها نیز اعتبارى را پیش بینی کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت : نشست شورای عالی مسکن تا ۲ هفته دیگر برگزار می شودتا ضمن تصمیم گیری برای تامین زیرساخت، زمینه اى برای شرایط رفاه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83151
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن