گزارش

مدیران HSEE ایمیدرو و ایمپاسکو در بازدید از شرکت ماهان سیرجان: پیشرفت شرکت توسعه فراوری ماهان سیرجان در حوزه ایمنی چشمگیر است

مدیران HSEE ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) و هیات همراه در بازدید از شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان ، پیشرفت این شرکت در حوزه ایمنی را چشمگیر خواندند.
مدیران HSEE ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) و هیات همراه با هدف بررسی فعالیت‌های انجام شده در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) شرکت ماهان سیرجان در معدن شماره 5 گل گهر، از این شرکت بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این بازدید ابتدا هیات مذکور از سایت معدن و کارگاه‌های پیمانکاران بازدید و سپس در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان، مدیر HSEE سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مدیران بخش‌های مختلف عملیات و HSEE معدن و نمایندگان پیمانکاران شرکت کردند.
مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در این جلسه گفت: حضور و بازدید مدیران در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت و اعتلای آن مجموعه می‌شود.
مهدی بهرامی افزود: شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در حوزه بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و انرژی (HSEE) پیشرفت‌های خوبی را با همراهی مدیران ایمنی ایمیدرو و مجموعه مجتمع سنگ‌آهن سیرجان داشته که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
در ادامه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در معدن شماره 5 گل‌گهر توسط نماینده دستگاه نظارتی مجتمع سنگ آهن سیرجان ارائه شد و نداشتن حادثه شدید انسانی در دو سال گذشته معدن شماره 5 گل گهر را از نکات حائز اهمیت و قابل توجه عنوان کرد.
امیر ولدخانی مدیر HSEE ایمیدرو و پرهام خواجه پور مدیر HSEE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی نیز با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در معدن 5 گل گهر و توجه مدیران ارشد شرکت ماهان سیرجان به حوزه HSEE، این حضور و توجه را سبب افزایش کیفیت جنبه‌های HSEE در معدن دانستند و پیشرفت این شرکت را در حوزه ایمنی چشمگیر عنوان کردند.
این گزارش حاکیست: شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بتازگی در ممیزی سالانه انجام شده از واحد های تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با دریافت امتیاز سطح خوب و پیشرفت 18 درصدی در حوزه HSEE، حائز سطح عملکرد خوب شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78987
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن