ورزشی

پیام تسلیت مقامات برای درگذشت مهرداد میناوند

مقامات طی پیام هایی جداگانه درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفتند.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران  باشگاه پرسپولیس که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری بود، شب گذشته درگذشت. پس از این اتفاق مقامات با انتشار پیام‌هایی به این موضوع واکنش نشان دادند.

معاون اول رییس جمهوری

معاون اول رییس جمهوری با صدور پیامی درگذشت مهرداد میناوند عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت.

در پیام اسحاق جهانگیری آمده است: مصیبت تاسف بار درگذشت جناب آقای مهرداد میناوند بازیکن نامدار سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را به ملت قدرشناس ایران، جامعه ورزش کشور، دوستان و علاقه‌مندان به ویژه خانواده ارجمند آن عزیز از دست رفته صمیمانه تسلیت می گویم.

وی در این پیام ادامه داد: از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که به علت درگیری ۸۰ درصدی ریه به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، روز گذشته- چهارشنبه- هشتم بهمن درگذشت.

وزیر ورزش و جوانان

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور شوک بزرگی برای جامعه ورزش بود. این ورزشکار عزیز در همان سنین جوانی و در ۲۰ سالگی ستاره فوتبال ایران شد و خیلی زود به عنوان یکی از سفرای فوتبال ایران به اروپا رفت و با درخشش خود غرور و افتخار را به فوتبال کشورمان هدیه داد. حضور او در تیم ملی و تلاشش برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران قابی است که برای همیشه در تاریخ ورزش کشور ثبت می ماند.
اینجانب فوت مهرداد میناوند را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و باشگاه پرسپولیس تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای میناوندعزیزارزوی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان طلب صبر و اجر دارم.
مسعود سلطانی‌فر

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور

انا للّه و انا الیه راجعون

متاسفانه بیماری منحوس کرونا یک چهره محبوب و ارزشمند دیگر را از ما گرفت. درگذشت نابهنگام جناب آقای مهرداد میناوند فوتبالیست شناخته‌شده و عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران را به خانواده ایشان، جامعه ورزش کشور و هواداران فوتبال تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و تسلی مسئلت می‌کنم.

سازمان لیگ فوتبال ایران

مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس بعد از ابتلا به کرونا امشب دار فانی را وداع گفت. سازمان لیگ فوتبال ایران این مصیبت را به خانواده محترم میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می گوید و از خداوند برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی آرزومند است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا

به خانواده و دوستان مهرداد میناوند که پس از نبرد با COVID۱۹ در تهران درگذشت ، صمیمانه تسلیت می گوییم.

باشگاه اشتورم گراتس اتریش به زبان آلمانی پیام تسلیتی منتشر کرد.

در این بین چهره‌های دیگر  همچون محمد جواد آذری جهرمی، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، یحیی گل‌محمدی، جواد نکونام، افشین پیروانی، کریم انصاری‌فرد، کریم باقری، فرهاد مجیدی، سردار آزمون، محسن خلیلی، ابراهیم شکوری و … با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، درگذشت میناوند را تسلیت گفتند.

کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک درگذشت پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است: در کمال تأسف و تالم بیماری منحوس کرونا «مهرداد میناوند» چهره افتخارآفرین و خاطره‌انگیزه فوتبال کشورمان را از ما گرفت. این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش بخصوص خانواده بزرگ فوتبال تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، دیشب در ۴۵ سالگی و به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در سه سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش منتقل شد و در سه سال حضور در این تیم ۶۷ بازی انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=61732
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن