گیلان

اجرای پویش”ایران مهربان” در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از اجرای پویش "ایران مهربان" در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع نمودن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید است.

به گزارش تفاهم آنلاین، عباس اهرابی اظهار داشت: هشت هزار و 385 فرزند شامل ایتام و محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و قریب به ۳۶ هزار حامی در کمک به این ایتام و فرزندان محسنین همراه کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه با اجرای پویش ایران مهربان امید است تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، بیان کرد: برای بالابردن سرانه فرزندان ایتام و محسنین می‌بایست، ۵۱ هزار حامی جدید در سطح استان جذب شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان تصریح کرد: اجرای طرح “هر کارمند یک حامی” در دستگاه‌های اداری، صنایع و صنوف استان در تحقق این هدف نقش مؤثری داشته است.

اهرابی با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می‌تواند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان ماهیانه در این پویش مشارکت نماید، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ekram.emdad.ir جهت انتخاب فرزند معنوی خود اقدام نمایند.

وی گفت: پس از ثبت‌نام در این سامانه، شماره کارت ۱۶ رقمی به منظور واریز وجه موردنظر در اختیار فرد قرار می‌گیرد که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌ حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در پایان سخنان خود، اظهار کرد: افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ (سامانه ارتباط مردمی) و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55897
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن